Ik ben een Belgische trompetist van 14 jaar en zit sinds kort met een beugel. Daardoor kan ik niet meer goed spelen en bloeden mijn lippen. Een collega trompetist heeft me gezegd dat er zoiets bestaat dat je in je mond steekt tussen je blokjes en je lip zodanig dat het niet meer bloed. Weet er daar iemand informatie over of gewoon een andere tip??
Een collega van me had hier ook ooit last van en heft toen van zijn ortodontist de raad gekregen om een soort "bijenwas-strip" op zijn beugel te drukken. Hierdoor lijkt het alsof je een boksbeugel in hebt maar het werkte...
inderdaad bijenwas helpt. Ken iemand die dit ook gebruikt heeft.<br>Stuur ff een mailtje naar info@trombones.nl tav Martin en leg je probleem uit. Hij zal je zeker verder helpen
ik heb nooit last gehad toen ik opeens een beugel kreeg , ja moest er wel eerst aan wennen maar das logies maar na een paar weken kon ik weer gewoon spelen
dus maar ja
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen