trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Kater
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 28 apr 2024 06:17

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Kater
BerichtGeplaatst: 05 nov 2002 21:34 
Offline

Geregistreerd: 05 nov 2002 21:13
Berichten: 4
Woonplaats: maarn
Ik speel sinds een jaar of 10 lead trompet in een Bigband. De repetities zijn altijd van 20.00 tot en met 22.30. Nu heb ik de laatste tijd het gevoel als ik de dag na de repetitie opsta of ik een enorme kater heb van overmatig drankgebruik, terwijl ik hooguit één glaasje wijn drink na de repetitie. Wat mij opvalt is dat als de tijd tussen repeteren en slapen gaan langer uit elkaar ligt ik sóchtends gewoon fris op sta en nergens last van heb. Als ik s'avonds van 20.00 uur tot 21.00 uur studeer heb ik de volgende dag geen last. Ik sport verder voldoende loop twee keer per jaar een halve marathon maar dit probleem zit mij niet lekker. Zijn er misschien meer mensen onder jullie die dit probleem kennen. :oops:


Share on Facebook Share on Twitter Share on MySpace Share on Delicious
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 nov 2002 22:14 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 maart 2002 22:06
Berichten: 344
Woonplaats: Zutphen
Drink je wel genoeg water/sportdrank?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 nov 2002 00:18 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 mei 2002 23:10
Berichten: 148
Woonplaats: Eindhoven
Ik heb af en toe iets soortgelijks. Mijn eigen idee is, dat het te maken heeft met rust van je hoofd. Als je na een repetitie tijd neemt om "af te koelen" (in je hoofd en voor je oren), dan heb ik eigenlijk geen last. Dat geef jij ook aan... Zeker weten doe ik het niet...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 nov 2002 07:57 
Offline