trompet.nl > forum > Toon onderwerp - wanneer ben je een goede trompettist(e)?? - wanneer?
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 24 apr 2024 02:23

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 maart 2002 16:51 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 08 okt 2001 11:51
Berichten: 174
Woonplaats: Veenendaal
Wanneer ben je een goede trompettist(e)? Het is misschien een puur persoonlijke kwestie maar ik wil jullie opvattingen wel is horen over wanneer je nou een goede trompettist bent...<p>groetjes


Share on Facebook Share on Twitter Share on MySpace Share on Delicious
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 maart 2002 17:27 
Offline

Geregistreerd: 06 maart 2002 14:49
Berichten: 185
Woonplaats: hierzo
Lastige vraag...wanneer is iemand goed?<br>Als hij van het lulligste melodietje nog schitterende muziek kan maken...dan is iemand in mijn ogen goed.<br>Techniek wordt ook vaak als graadmeter bekeken, maar ik vind dit onzin


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 maart 2002 18:33 
Offline

Geregistreerd: 21 dec 2001 16:31
Berichten: 235
dan zal jouw techniek dus wel niet zo geweldig zijn! ;-)<br>Haha, grapje, ik ben het deels wel met je eens. Ik hoor ook liever iemand muziek maken, dan technische hoogstandjes etaleren.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 maart 2002 18:35 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 08 okt 2001 11:51
Berichten: 174
Woonplaats: Veenendaal
eerlijk gezegd bedoel ik het gewoon in het algemeen. ik heb zelf ontzettend veel plezier in het spelen en ik zie nog steeds vooruitgang bij mij zelf, qua techniek klank etc. Ik bedoel het niet zo voor mezelf maar dus gewoon in het algemeen en ik wilde wel eens weten wanneer jullie iemand goed vinden.<br>Voor mij persoonlijk is een echte trompetklank bijvoorbeeld belangrijk en zoals al gezegd is als ie echt muziek kan maken en niet zo zeer noten kan spelen (alhoewel dat natuurlijk mooi is meegenomen als je/iemand dat kan).<p>groetjes


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 maart 2002 23:31 
Offline

Geregistreerd: 03 maart 2002 17:28
Berichten: 59
Woonplaats: Leiden
Citaat:
Quote: pygmy twylyte ( 17:27 op 6 maart 2002 )<p>Als hij van het lulligste melodietje nog schitterende muziek kan maken...dan is iemand in mijn ogen goed.<br>Techniek wordt ook vaak als graadmeter bekeken, maar ik vind dit onzin
<p>Ben ik het deels wel mee eens. Als je nou bijvoorbeeld die gasten van Tastee Bros neemt....ik vind het gigantisch knap, maar om nou te zeggen dat het nog mooi is. Zo hoog is de klank amper nog als die van een trompet te herkennen. Neemt niet weg dat ik sta te kwijlen als ik bijvoorbeeld Wynton Marsalis hoor spelen....


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 maart 2002 19:19 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 16 dec 2001 21:33
Berichten: 253
Woonplaats: Amsterdam
als ik zit te kicken op hummel die geloof ik door de tasteebros 4 octaven hoger gespeeld wordt zecht m´n vader wel eens: als je daar nou zo van houdt, kan je beter fluit gaan spelen!

_________________
just play every day!!!!!
:)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 maart 2002 19:41 
Offline

Geregistreerd: 21 dec 2001 16:31
Berichten: 235
4 octaven...zozo.. toe maar. Geef mij het origineel maar...da's lastig en zwaar genoeg.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.