trompet.nl > forum > Toon onderwerp - b-examen in de cva te tilburg
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 28 apr 2024 11:45

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: b-examen in de cva te tilburg
BerichtGeplaatst: 24 jul 2002 11:50 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 24 jul 2002 09:50
Berichten: 297
Woonplaats: Den Bosch
ik moet 17 september mijn b-diploma gaan halen in tilburg en ik vroeg me af of iemand nog enkele tips voor me heeft waar ik op moet letten. Ik moet erbij vertellen dat ik cum laude voor mijn a geslaagd ben dus dat gedeelte ken ik wel...

_________________
http://www.vanlentmusic.nl/
http://www.hetbrabantsjazzorkest.nl/


Share on Facebook Share on Twitter Share on MySpace Share on Delicious
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 aug 2002 21:37 
Offline

Geregistreerd: 21 apr 2002 10:20
Berichten: 53
Woonplaats: zaandam
je moet gewoon rustig blijven en met toonladders 1 goed nadenken en rustig de tijd nemen met spelen en niet te overhaast dingen doen of overhaast een toonladder of een muziekstuk spelen goed met je leerkracht de dingen waar je nog moeite mee hebt even goed doornemen.
succes en laat het even weten of je geslaagd bent.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 aug 2002 09:48 
Offline

Geregistreerd: 30 jul 2002 17:21
Berichten: 61
Woonplaats: Driebergen
Heej Xeno,

nou...ik ben in mei voor mijn b diploma geslaagd. Terwijl ik al op c niveau speel moest ik mijn b nog halen. dus ik dacht: das een eitje. Ik oefende de theorie goed en mijn stukken. maar toen ik daar zat ging het helemaal mis. dit kwam mede door de examinator. die was echt ontzettend erg. hij boorde me helemaal de grond in. dus blijf altijd rustig nadenken. en zeg het gewoon als je even ergens tijd voor nodig hebt. want het is zonde om door je examinator te zakken terwijl je het wel kan.
nog een tip...neem wel je docent mee!!!! hij kan de examinator uitleggeven over hoe je bent op de les en hij kan jou ook rust geven.
nog iets: mijn examinator ging....(mijn eigen docent was er NIET bij) mij les geven. en onderbrak gewoon mijn stuk!! terwijl ik aan het spelen was! als ie dat doet ... moet je of gewoon doorspelen of zeggen dat je al een andere docent hebt. want hij mag je geen les geven!!
en...zorg dat je altijd kort en bondig antwoord geeft. niet voorbeelden geven als ze daar niet naar vragen enzo.
en...zorg...net als bij je a dat je alle tekens en woorden van de stukken die je speelt kent!!
ff btw...ik weet niet of je theorie les hebt ....(had ik NIET) ...maar het is wel verdraaide handig...gewoon voor ff als je een paar dingetjes niet weet.
je krijgt als het goed is ook prima vista ritmish en melodisch....kijk dit eert echt goed rustig door...dat verwachten ze...als ze zeggen iets van: vandaag nog?!...gewoon rustig blijven.
nou...je ziet wel dat ik aardig de grond in geboord ben...kwas dan ook de enige van onze trompettisten die geslaagd was...de rest moet ook in september overnieuw...
dus...uh..
VEEL SUCCES!!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 aug 2002 11:24 
Offline

Geregistreerd: 01 aug 2002 12:08
Berichten: 3
Woonplaats: driebergen
he xeno,

ik heb 2 jaar geleden me B gedaan en ik vond het erg meevallen. ik heb er weinig aan gedaan en pas een avond van tevoren me theorie doorgenomen. het belangrijkste is dat je je examinator te vriend houd. probeer heel open en spontaan te zijn en als je ergens mee zit gewoon tegen hem zeggen. en vooral je docent meenemen want dat helpt erg.

veel succes
groetjes rachid


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 aug 2002 11:49 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 16 dec 2001 21:33
Berichten: 253
Woonplaats: Amsterdam
ik vind het sowieso stom als de leraar niet aanwezig is, dat hoort toch eigenlijk gewoon! mijn leraar zou nooit een leerling alleen examen laten doen! :?

_________________
just play every day!!!!!
:)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 aug 2002 13:55 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 24 jul 2002 09:50
Berichten: 297
Woonplaats: Den Bosch
eey musicus, ik moet ook in september op, moet jij ook in tilburg zijn??? en ook toevallig de 7de? laat wat van je horen...

_________________
http://www.vanlentmusic.nl/
http://www.hetbrabantsjazzorkest.nl/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 aug 2002 18:33 
Offline

Geregistreerd: 21 apr 2002 10:20
Berichten: 53
Woonplaats: zaandam
ik uhm hoef geen examen te doen hoor heb men b diploma al dus vandaar.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 38 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.