trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Account gehacked?
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 29 apr 2024 04:58

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Account gehacked?
BerichtGeplaatst: 19 jan 2011 21:18 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 03 feb 2009 17:06
Berichten: 1168
He gebeurt sinds kort regelmatig dat, als ik een tijdje niet op trompet.nl gekeken heb, nieuwe berichten niet oranje zijn, en het tijdstip waarop ik volgens de site deze het laatst bezocht heb niet klopt. Het lijkt erop dat iemand anders ook wel eens online is via mijn account. Ik heb mijn wachtwoord al eens veranderd, maar dat helpt niet. Heeft iemand van jullie hetzelfde probleem? Wat wel opvalt is dat het zo ongeveer begonnen is toen ik overstapte op een Apple. Typisch Apple-probleempje?

_________________
http://www.blazerspartijen.nl
http://www.presidentsofantarctica.com
http://www.aachen-bigband.de
Adams A10 custom, A8 sterling & 4-valve flugel
Austin Custom Brass TA-lead*, Vincent Bach 8B, Yamaha 7B4, Bruno Tilz 4VZF/2


Share on Facebook Share on Twitter Share on MySpace Share on Delicious
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 jan 2011 21:21 
Offline

Geregistreerd: 26 nov 2002 16:28
Berichten: 5688
...

_________________
http://www.erikveldkamp.nl


Laatst bijgewerkt door erikveldkamp op 21 feb 2011 21:52, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 jan 2011 21:37 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 feb 2008 22:04
Berichten: 80
Woonplaats: Schiedam
Ik had dat probleem met gelezen en ongelezen berichten eerst ook, maar ik los het op door altijd eerst naar www.trompet.nl te gaan en dan te klikken op forum, dan werkt het bij mij wel


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 jan 2011 23:33 
Offline

Geregistreerd: 08 jun 2009 17:08
Berichten: 212
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Moet je dan ook opnieuw inloggen? Ik heb het ook wel eens (vaker) gehad en moest dan opnieuw inloggen. Misschien dat de cookie verlopen is of je internetbrowser de boel eens in de zoveel tijd opschoont?
Nu gebruik ik de Google Chrome browser en dat werkt eigenlijk altijd prima.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 jan 2011 09:16 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 jul 2004 13:35
Berichten: 1037
Woonplaats: Hilversum
Doe je automatisch inloggen Roel?
Safari heeft zo'n mooi opstartscherm met een overzicht van je meest bezochte sites enzo.
Hierbij kan het gebeuren dat trompet.nl/forum geladen wordt en het systeem ziet dat laden als bezoek met als gevolg geen oranje knopjes en een ander tijdstip dan je denkt.

_________________
-------------------------------------------------------------------
bij voetbal gaat het om de winst, bij muziek om gelijkspel


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 jan 2011 09:46 
Offline

Geregistreerd: 18 mei 2009 11:39
Berichten: 24
Woonplaats: Amsterdam
Heeft niks met Apple of wat dan ook te maken.

Ik denk eerlijk gezegd dat het iets is met het forum zelf. Er zitten vast en zeker een aantal bugs in dit forum. Heb je misschien als je je browser opent altijd dit forum openstaan, automatisch?

Het zou ook kunnen dat je door je cookies op een of andere manier toch bent ingelogd.

Maak je geen zorgen, zo makkelijk gaat hacken niet en dat zou in principe zo achterhaald kunnen worden door de moderator ;)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 jan 2011 10:57 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 jul 2004 13:35
Berichten: 1037
Woonplaats: Hilversum
Marci schreef:
Heeft niks met Apple of wat dan ook te maken.

Ik denk eerlijk gezegd dat het iets is met het forum zelf. Er zitten vast en zeker een aantal bugs in dit forum. Heb je misschien als je je browser opent altijd dit forum openstaan, automatisch?


Zie mijn eerdere uitleg. (Kan dus wel met Apple te maken hebben, als het door het forum kwam zou iedereen er last van hebben.)

Marci schreef:
Maak je geen zorgen, zo makkelijk gaat hacken niet en dat zou in principe zo achterhaald kunnen worden door de moderator ;)


Zo makkelijk gaat hacken niet? http://www.dezaak.nl/renderer.do/menuId/381/returnPage/63793/itemId/309420/instanceId/63800/pageId/381/.
Komt natuurlijk wel bij dat de wil om een forumaccount te hacken niet zo groot zal zijn.

_________________
-------------------------------------------------------------------
bij voetbal gaat het om de winst, bij muziek om gelijkspel


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 jan 2011 11:09 
Offline

Geregistreerd: 18 mei 2009 11:39
Berichten: 24
Woonplaats: Amsterdam
Citaat:
Zie mijn eerdere uitleg. (Kan dus wel met Apple te maken hebben, als het door het forum kwam zou iedereen er last van hebben.)


Niet iedere Apple gebruiker heeft daar blijkbaar last van, zie post van Erik Veldkamp. Ook windows gebruikers zouden hier last van kunnen hebben, heb het zelf ook wel eens, niet alleen op dit forum.


Citaat:
Zo makkelijk gaat hacken niet? http://www.dezaak.nl/renderer.do/menuId ... ageId/381/.
Komt natuurlijk wel bij dat de wil om een forumaccount te hacken niet zo groot zal zijn.


Je slaat meteen de spijker op zijn kop ;) Er lopen genoeg hackers rond, maar zullen minder snel een account op een forum hacken, als ze er niks mee kunnen winnen, zoals je al zei. Een "echte hacker" zal zich met deze dingen weinig bezighouden.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.