trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Nieuwe trompetten (trends)
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 28 maart 2024 23:12

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 okt 2003 08:13 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 04 feb 2002 12:41
Berichten: 306
Woonplaats: Amsterdam
Van de andere kant kunnen we blij zijn dat we niet in Amerika wonen. Een baan in Chicago kun je vergeten als je geen Bach speelt, terwijl je in Boston weer verplicht Monette moet spelen.

Ik weet dat Frits Damrow zijn auditie bij het KCO indertijd gewonnen heeft op een van de goedkoopste yamaha's. Tegenwoordig speelt hij op masterclasses nog wel eens op een studentmodelletje omdat hij weet dat iedereen naderhand gaat vragen op welke trompet hij speelt.

Natuurlijk zijn we trendgevoelig. Maar trends kunnen ook goed zijn. Vroeger speelde iedereen nog op Selmer piccolo's. Toen introduceerde Schilke zijn model. Je kan natuurlijk van een trend spreken, maar ook van een verbetering!

Van de andere kant zijn er bedrijven die gebruik maken van deze trompettistenziekte. Ik denk dat als Yomanda zou beginnen met het instralen van trompetten, dat er binnen de kortste tijd een hele rij voor haar deur staat :wink:

_________________
Emile


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 okt 2003 22:51 
Offline

Geregistreerd: 08 sep 2003 18:54
Berichten: 246
Voor mij zijn er twee dingen.
1. je verstand gebruiken
2. je oren en ogen goed open houden
3. ga verder naar stap 1 :P

Citaat:
Natuurlijk zijn we trendgevoelig. Maar trends kunnen ook goed zijn. Vroeger speelde iedereen nog op Selmer piccolo's. Toen introduceerde Schilke zijn model. Je kan natuurlijk van een trend spreken, maar ook van een verbetering!

En toch durf ik niet te spreken over een verbetering, maar meer over een nieuwe keuze mogelijkheid. "vroeger" had men niet veel keus, en speelde men Selmer. Nu is er meer keus, dus speelt men ook Schilke en andere piccolo's. (stomvi en binnenkort ook van Laar :D)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 okt 2003 08:55 
Offline

Geregistreerd: 05 okt 2003 08:41
Berichten: 20
Woonplaats: Ergens waar het goed is!!! ;)
ach als jij je eigen instrument goed vindt, dan zou ik niks aantrekken van die andere mensen. ook als is die in een koffer, maak toch niks uit als jij het goed vindt en jij beleeft er plezier aan moet je doen wat je zelf wil...... :D

_________________
Groetjes Yuppie! Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.