trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Weblog, webspace of website??
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 29 maart 2024 13:32

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 maart 2007 16:48 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 21 jun 2006 14:53
Berichten: 1070
waarom?....je hoeft het toch niet te lezen?....


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 maart 2007 16:54 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 03 feb 2004 20:39
Berichten: 3151
Woonplaats: Kortenhoef
Stefan schreef:
Aan een Moderator,

Mag op dit topic ajb een slot?

Ik gooi het (nog) niet op slot, maar zou wel graag willen dat er weer on topic gepost wordt!

Heb Camel er inmiddels op aangesproken via PB, maar wil iedereen (inclusief mijzelf) vragen om wat minder over elkaar heen te rollen!
En vooral: laat elkaar in de waarde!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 maart 2007 17:31 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 06 mei 2004 10:51
Berichten: 2185
Ok ontopic

waarom zou je wel een weblog openen.

Voor mijzelf was de reden, dat ik niet vind dat mijn leven en gedachten zomaar voor iedereen opvraagbaar moet zijn.

Waarom geen website?

Om een andere reden: er zijn genoeg mensen met een website over trompet, en eerlijk gezegd, de meeste zijn niet te pruimen, spelfouten, trieste lay out, hallelujah verhalen over zichzelf... Er zijn maar een paar goede websites over trompet, en een site van mij is daar gegarandeerd geen verbeterende aanvulling op.

Verder ben ik absoluut een digibeet, dus moet ik er zowiezo maar niet aan beginnen.

Ok, met excuses voor het omdraaien van de vraagstelling

_________________
Nieuwe link naar een niet zo nieuwe blog. Maar toch.
http://marnixblogt.blogspot.com/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 maart 2007 18:17 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 03 okt 2005 08:52
Berichten: 2389
Woonplaats: Hoek van Holland
[quote="camel"]Ok ontopic

waarom zou je wel een weblog openen.

Voor mijzelf was de reden, dat ik niet vind dat mijn leven en gedachten zomaar voor iedereen opvraagbaar moet zijn.
quote


Ja, weten eigenlijk maar weinig meer van je dan dat je interesse hebt in gynaecologie :lol: :wink: (althans volgens je profiel) 8)

Maar ik ben met je eens het moet ergens nog wel een functie hebben.
Veel weblogs zijn gevuld met post over de weblog, en als hij is aangepast weer met post over de vorm van de weblog 8) Maar anderzijds kan het ook interessant zijn als mensen op deze wijze verslag brengen van verre reizen of andere bijzondere belevenissen. zelf kijk ik wel eens naar http://wimdebie.blogspot.com/
Maar net als bij een website: de kunst is het actueel te houden.

_________________
http://www.meteohoekvanholland.nl/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 maart 2007 20:36 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 jul 2002 09:57
Berichten: 524
Woonplaats: Zuid-Beijerland
Om te beginnen:

Wie heeft gezegd dat ik een website of een weblog wil beginnen???
Wilde alleen weten wat de verschillen zijn :twisted:

Het was me opgevallen dat heel veel mensen een weblog of space hebben. Volgens mij komen er in verhouding veel meer weblogs dan websites bij.

Het lijkt erop dat een weblog veel makkelijker te bouwen is dan een website en bovendien nog gratis ook. Twee redenen om een weblog te beginnen zou ik zeggen :idea:

#################################################################

Maargoed, daar was ik na het lezen van de link in het eerste antwoord al achter. En ik moet toegeven, ik heb deze 4! pagina's doorgelezen IN DE HOOP nog extra info op te kunnen vangen maar het mocht niet zo zijn.

Resultaat is dat ik op dit forum de post waar ik bepaalde namen bij zie staan niet eens meer open. Om de heel simpele reden dat ik dan bij voorbaat al weet dat er toch niets nuttigs toe is gevoegd...

Oja, en bijna alle posters die aan dit topic mee hebben gewerkt komen in dat rijtje voor!!!
Dat is mijn bescheiden manier om duidelijk te maken hoe IK (helaas) over deze o-zo-nuttige-forumleden denk!!

_________________
www.qwark.nl


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 maart 2007 20:37 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 06 mei 2004 10:51
Berichten: 2185
diederik schreef:
camel schreef:
Ok ontopic

waarom zou je wel een weblog openen.

Voor mijzelf was de reden, dat ik niet vind dat mijn leven en gedachten zomaar voor iedereen opvraagbaar moet zijn.
quote


Ja, weten eigenlijk maar weinig meer van je dan dat je interesse hebt in gynaecologie :lol: :wink: (althans volgens je profiel) 8)

Maar ik ben met je eens het moet ergens nog wel een functie hebben.
Veel weblogs zijn gevuld met post over de weblog, en als hij is aangepast weer met post over de vorm van de weblog 8) Maar anderzijds kan het ook interessant zijn als mensen op deze wijze verslag brengen van verre reizen of andere bijzondere belevenissen. zelf kijk ik wel eens naar http://wimdebie.blogspot.com/
Maar net als bij een website: de kunst is het actueel te houden.


Dat zijn dus de positieve Blogs. Maar voor de rest....


Wat wil(len) je(jullie) van me weten dan?? Kan me niet voorstellen dat ik zo interessant ben...

Maar open daar maar een ander topic over voordat ik dehaan weer over me heen krijg

_________________
Nieuwe link naar een niet zo nieuwe blog. Maar toch.
http://marnixblogt.blogspot.com/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 maart 2007 17:59 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 21 jun 2006 14:53
Berichten: 1070
Citaat:
waarom zou je wel een weblog openen.


Ik heb al oneindig veel blogs gehad...in het begin nam ik de moeite om het een beetje bij te houden. Maar na verloop van tijd vergeet ik dat die blog nog leeft en doe ik er nooit meer iets aan.
Maar het is ook nog best een kunst om leuke blogs te maken..
Het is leuk als je bijv. iets in de media oid wil doen...beetje oefenen..beetje leuk schijven (en vooral ook oneindig veel mislukte blogs)...
Of als je veel te vertellen hebt....dat was bij mij beetje de reden...maar dat blijft nooit lang.
Naja...ik doe dus maar geen pogingen meer...

het enige dat nog steeds door blijft gaan is hyves....maarja, niet echt een weblog...

voorbeeld van hoe het NIET moet...(zie de blog langzaam doodbloeden)
http://missptrs.blog2blog.nl/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 apr 2007 19:27 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 feb 2007 16:25
Berichten: 102
Woonplaats: Venray
Ik lees veel over trompetstuff.com maar ik heb deze website nog niet kunnen openen. Ligt dit nu aan mijn computer? of is de website niet meer actief... :?:

_________________
Trumpet-addict


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.