trompet.nl > forum > Toon onderwerp - tour de france 2012
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 28 maart 2024 10:58

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: tour de france 2012
BerichtGeplaatst: 21 okt 2012 10:05 
Offline

Geregistreerd: 08 jun 2009 17:08
Berichten: 212
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Ook in de cultuur hebben veel artiesten 'doping' nodig. Kijk even naar Jimi Hendrix, Kurt Cobain, Chet Baker en zo kun je er velen noemen.
En hoeveel mensen raken er niet totaal van de kaart als ze niet elke zoveel minuten een sigaretje kunnen opsteken. Daar was ik er trouwens zelf ook jaren één van.
Volgens mij zit het ook erg in de mens zelf dat je er alles probeert om de beste prestatie neer te zetten en de grens op te zoeken.
Als iedereen uit zichzelf deed wat goed voor hem was hoefde er ook geen boete op het dragen van autogordels te staan :wink:
Ik ben trouwens niet vóór het gebruik van doping, maar soms kunnen dingen ook erg groot gemaakt worden.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: tour de france 2012
BerichtGeplaatst: 21 okt 2012 10:24 
Offline
Moderator

Geregistreerd: 20 maart 2002 12:00
Berichten: 5018
RobS schreef:
Ook in de cultuur hebben veel artiesten 'doping' nodig. Kijk even naar Jimi Hendrix, Kurt Cobain, Chet Baker en zo kun je er velen noemen.
En hoeveel mensen raken er niet totaal van de kaart als ze niet elke zoveel minuten een sigaretje kunnen opsteken. Daar was ik er trouwens zelf ook jaren één van.
Volgens mij zit het ook erg in de mens zelf dat je er alles probeert om de beste prestatie neer te zetten en de grens op te zoeken.
Als iedereen uit zichzelf deed wat goed voor hem was hoefde er ook geen boete op het dragen van autogordels te staan :wink:
Ik ben trouwens niet vóór het gebruik van doping, maar soms kunnen dingen ook erg groot gemaakt worden.


De mensen die jij noemt, zijn allen junks. Iemand die rookt, kun je niet vergelijken met iemand die zelfmoord pleegt, of aan de harddrugs verslaafd is, en daardoor in de problemen komt.

Daarnaast: deze heren deden niet aan wat voor competitievervalsing dan ook.

_________________
http://marnixblogt.blogspot.com/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: tour de france 2012
BerichtGeplaatst: 21 okt 2012 17:27 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 03 okt 2005 08:52
Berichten: 2389
Woonplaats: Hoek van Holland
Rabo gaat wel door met de veldrijders, en... Wordt meteen beloond:
Sanne van Paassen wint bij de vrouwen en Lars van der Haar (net 21 jaar) wordt, tussen de Belgen, in zijn eerste de beste prof. WB wedstrijd meteen tweede; dit merkwaardig maar begrijpelijk tot vreugde van ook de Belgen, die eindelijk weer concurrentie hebben....

Oja: http://www.gva.be/sport/wielrennen/aid1 ... etsen.aspx

Wuyts (Vlaams wielercommentator door velen ook hier geprefererd boven Smeets c.s.) heeft natuurlijk gelijk: ook managers met een verleden moeten eruit. Vinokourov zou ploegleider gaan worden, dat zou een wel heel slechte ontwikkeling zijn.

http://www.wielerverslagen.nl/joomla/in ... ielersport

Sorry mensen, dat is waar ook , dit is een trompet-forum :oops:

_________________
http://www.meteohoekvanholland.nl/


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.