trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Mijn meest beschamende gebeurtenissen mét de trompet
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 28 maart 2024 19:57

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Muzikantengrap
BerichtGeplaatst: 25 okt 2010 15:16 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 22 aug 2010 13:45
Berichten: 7
Woonplaats: Vlaardingen
Dehaanmuziek schreef:
erikd schreef:
Ooit een violist een hartverzakking bezorgt.
Hij ging even naar de wc,ondertussen vervingen wij zijn viool,die op zijn stoel lag,
voor plastic koffiebekertjes.Precies bij terugkomst ging 1 van ons op zijn stoel zitten,
die bekertjes maken een geluid wat toch verdomd dicht bij krakend hout komt.

De trompettisten vonden dat een prima grap.
Violisten denken daar toch anders over.

Ik kan me voorstellen dat een violist het niet zo fijn vindt als iemand ongevraagd aan zijn viool zit.

Iemand (zonder verstand) heeft ooit mijn trompet verstopt en die heeft dat daarna wel geweten.
Ik kan een grap altijd waarderen, maar dit zijn geen grappen meer.


Hebben ze bij mij ook een keer gedaan hadden ze heb ik het instrumenten hok gelegd, maar die gozer heeft het geweten hoor. Hij ging een keer naar de wc, ik ze buisje van ze 2e ventiel eruit gehaald. Kwam hij terug en begon te spelen. Hij raakte helemaal in paniek, pas in de pauze dat buisje terug gegeven en hij is nooit meer tussendoor naar de wc gegaan. :lol: :lol: :D :D :) :) :P :P


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Muzikantengrap
BerichtGeplaatst: 25 okt 2010 16:45 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 06 mei 2004 10:51
Berichten: 2185
trompetter13 schreef:
Dehaanmuziek schreef:
erikd schreef:
Ooit een violist een hartverzakking bezorgt.
Hij ging even naar de wc,ondertussen vervingen wij zijn viool,die op zijn stoel lag,
voor plastic koffiebekertjes.Precies bij terugkomst ging 1 van ons op zijn stoel zitten,
die bekertjes maken een geluid wat toch verdomd dicht bij krakend hout komt.

De trompettisten vonden dat een prima grap.
Violisten denken daar toch anders over.

Ik kan me voorstellen dat een violist het niet zo fijn vindt als iemand ongevraagd aan zijn viool zit.

Iemand (zonder verstand) heeft ooit mijn trompet verstopt en die heeft dat daarna wel geweten.
Ik kan een grap altijd waarderen, maar dit zijn geen grappen meer.


Hebben ze bij mij ook een keer gedaan hadden ze heb ik het instrumenten hok gelegd, maar die gozer heeft het geweten hoor. Hij ging een keer naar de wc, ik ze buisje van ze 2e ventiel eruit gehaald. Kwam hij terug en begon te spelen. Hij raakte helemaal in paniek, pas in de pauze dat buisje terug gegeven en hij is nooit meer tussendoor naar de wc gegaan. :lol: :lol: :D :D :) :) :P :P


Als jij dit bij mij had geflikt, had je linea recta naar de tandarts gekund voor implantaten.
Grappen maken is leuk, maar van andermans instrumenten blijf je af. Hoe dan ook.

Oja en de collega die jouw trompet verstopt had, had ik ook niet zonder ernstige gesprekken laten gaan....

_________________
Nieuwe link naar een niet zo nieuwe blog. Maar toch.
http://marnixblogt.blogspot.com/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Muzikantengrap
BerichtGeplaatst: 28 okt 2010 08:31 
Offline

Geregistreerd: 15 jul 2008 01:38
Berichten: 101
Woonplaats: Maastricht
trompetter13 schreef:

Hebben ze bij mij ook een keer gedaan hadden ze heb ik het instrumenten hok gelegd, maar die gozer heeft het geweten hoor. Hij ging een keer naar de wc, ik ze buisje van ze 2e ventiel eruit gehaald. Kwam hij terug en begon te spelen. Hij raakte helemaal in paniek, pas in de pauze dat buisje terug gegeven en hij is nooit meer tussendoor naar de wc gegaan. :lol: :lol: :D :D :) :) :P :P


Ik heb alleen een keer een serenade geven met vijf man toen iemand op de WC zat, Volgens mij was dat een kerstliedje. Gebeurde in april ergens...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 okt 2010 10:57 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 aug 2007 00:03
Berichten: 743
Woonplaats: Capelle a/d IJssel
Deze gaat eigenlijk niet over trompetten, maar wel over een trompettist, namelijk Ack van Rooijen.
Ack was eens gastsolist bij het Metropole Orkest, en in de pauze van een repetitie gebeurde hetvolgende;
De strijkers hadden hun instrumenten hier en daar in de koffer neergelegd op een stoel of op de grond,
(de meesten in een geopende koffer),
en terwijl ze gezellig aan de koffie staan horen ze opeens een enorm gekraak
gevolgd door een emotionele Ack die hard "OH SORRY" uitroept...
20 violisten met een hartverzakking draaien zich verschrikt om en tussen de vioolkisten
staat Ack met een brede grijns, en onder zijn schoenzool ligt een kapotgetrapt hardplasic
koffiebekertje... :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Vintage
BerichtGeplaatst: 29 okt 2010 13:20 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 18 nov 2001 20:50
Berichten: 1753
Woonplaats: Amsterdam
Een klassieker! Deze torie heb ik ooit 's mogen optekenen van Jan Schut. Goeie grap!

_________________
Opinions are like assholes... everybody's got one
-Inspector Harry Callahan-

www.luxuriamusic.com


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 okt 2010 13:53 
Offline

Geregistreerd: 15 jul 2008 01:38
Berichten: 101
Woonplaats: Maastricht
De Ronde Van schreef:
Deze gaat eigenlijk niet over trompetten, maar wel over een trompettist, namelijk Ack van Rooijen.
Ack was eens gastsolist bij het Metropole Orkest, en in de pauze van een repetitie gebeurde hetvolgende;
De strijkers hadden hun instrumenten hier en daar in de koffer neergelegd op een stoel of op de grond,
(de meesten in een geopende koffer),
en terwijl ze gezellig aan de koffie staan horen ze opeens een enorm gekraak
gevolgd door een emotionele Ack die hard "OH SORRY" uitroept...
20 violisten met een hartverzakking draaien zich verschrikt om en tussen de vioolkisten
staat Ack met een brede grijns, en onder zijn schoenzool ligt een kapotgetrapt hardplasic
koffiebekertje... :lol:


spoedcursus instrument goed opbergen. :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 nov 2010 19:56 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 06 mei 2004 10:51
Berichten: 2185
nog geen 5 minuten geleden:

was ik lekker muziek aan het maken, en (stiekem) een beetje aan het patsen tegen iemand anders: laat ik mijn antieke Olds Recording uit mijn poten flikkeren met als gevolg een omlaag wijzende beker en een omlaag wijzende leadpipe. Het mondstuk zit muurvast...

Ik schaam me dood. Voor het eerst in jaren weer een grote ramp met een instrument :cry:

edit: goddank was ik te lui om mijn Hades en bijbehorend mondstuk uit zijn koffer te pakken...

_________________
Nieuwe link naar een niet zo nieuwe blog. Maar toch.
http://marnixblogt.blogspot.com/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 nov 2010 21:35 
Offline

Geregistreerd: 03 aug 2010 21:10
Berichten: 88
toch bijna een jaar volgehouden :lol:

_________________
It’s true. I’m kind of retarded. But I’m also kind of amazing.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.