trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Auditie KCO
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 28 maart 2024 10:02

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 jul 2010 19:33 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 06 mei 2004 10:51
Berichten: 2185
Yes, ben ik met terugwerkende kracht nog helemaal hip, toen ik examen deed met mijn bachje 8)

_________________
Nieuwe link naar een niet zo nieuwe blog. Maar toch.
http://marnixblogt.blogspot.com/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 jul 2010 20:04 
Offline

Geregistreerd: 26 nov 2002 16:28
Berichten: 5688
...

_________________
http://www.erikveldkamp.nl


Laatst bijgewerkt door erikveldkamp op 22 feb 2011 17:00, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 31 jul 2010 11:52 
Offline

Geregistreerd: 18 sep 2001 07:46
Berichten: 764
Woonplaats: Utrecht
Ik hoorde van een van Frits' collega's dat hij op de Artisan van Bach speelt en dat hij werkelijk fantastisch klinkt op deze toeter, nog beter dan op de Yamaha. Wel opmerkelijk, maar misschien heeft hij bedongen dat hij in het orkest zelf zijn materiaal mag bepalen en alleen bij officiele Yamahadingen op Yamaha trompetten speelt....ik weet het niet...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 31 jul 2010 17:52 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 03 okt 2005 08:52
Berichten: 2389
Woonplaats: Hoek van Holland
camel schreef:
ach, als het rechtse kabinet doorgaat, hoeven ze die plekken helemaal niet meer in te vullen, want dan wordt het allemaal wegbezuinigd...


Zonder een politieke discussie te willen opstarten: dit heb je eigenlijk aan je vriend Cohen te danken. Die was zo eigenwijs om een (meest logisch) middenkabinet te blokkeren........

_________________
http://www.meteohoekvanholland.nl/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 aug 2010 17:03 
Offline

Geregistreerd: 20 nov 2004 14:15
Berichten: 191
Woonplaats: Aan de toog
Pieter1 schreef:
Zal idd voor het KCO wel los lopen met de eventuele bezuinigingen ! Was idd gaaf om Frits op de posthoorn te zien spelen.
Jeroen Berwaerts is zeer zeker een serieuze kandidaat!! we zullen zien of hij weg wil bij
het NDR Sinfonieorchesters Hamburg, heb de indruk dat ie daar wel lekker in zijn vel zit en wellicht daar ook wel iets meer verdient !!! dan bij een eventuele overstap naar het KCO. But you never know !

Denk toch niet dat Jeroen dat gaat doen. Moet hij verhuizen, loon zowiezo een stuk minder, geeft ook les in Hannover. Heeft ook een bepaalde regeling getroffen met NDR en voelt zich daar goed. Weet niet wat juist die regeling was, want in Duitslnad kan met niet in een orkest spelen en lesgeven aan een conservatorium.
Vroeger, of nu nog, ook een trompettist die zo een regeling had bij de Bayrische Rundfunk.
Hebben hem vorig jaar gevraagt om auditie te doen, maar heeft hij toen niet willen doen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 aug 2010 18:10 
Offline

Geregistreerd: 26 nov 2002 16:28
Berichten: 5688
...

_________________
http://www.erikveldkamp.nl


Laatst bijgewerkt door erikveldkamp op 22 feb 2011 17:00, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 aug 2010 09:28 
Offline

Geregistreerd: 20 nov 2004 14:15
Berichten: 191
Woonplaats: Aan de toog
Weet ik niet, maar 2 personen hebben mij dat al verteld.
De vader van Jeroen en Willy Bessems, die speelt in het Gürzenich (Keulen, opera orkest). Onlangs is de aanvoerders van de trombones gestopt, omdat hij les ging geven in een Duits conservatorium en dan zijn baan moest opgeven.
Als men in het buitenland gaat lesgeven, vervalt dat.
Bessems geeft les in het conservatorium van Maastricht.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 jan 2011 22:15 
Offline

Geregistreerd: 08 jan 2010 17:56
Berichten: 2
Wat is de stand van zaken voor de opvulling van de twee vacatures voor solotrompet? Zoeken op dit trompetforum levert me helaas geen antwoorden op. Er waren toch audities op 17 december vorig jaar? Zijn die doorgegaan en zo ja: wat is het resultaat geweest?


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.