trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Schilke - Graag jullie mening over Schilke.
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 23 mei 2024 04:48

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 31 dec 2001 19:00 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 dec 2001 00:29
Berichten: 190
Woonplaats: sittard
Rond geluid als je in de zaal luisterd of dichtbij...<br>dat is vaak het tegenovergestelde effect. <br>Prbeer maar eens. Het gaat erom wat de mensen in de zaal horen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 jan 2002 15:26 
Offline

Geregistreerd: 10 sep 2001 22:03
Berichten: 20
Woonplaats: Voorhout
Van Schilke weet ik niets meer te vertellen dan dat mijn vorige trompetleraar er eentje heeft en die geweldig klinkt.<br>Erg mooi rond inderdaad, maar eerlijkheid gebied te zeggen dat de man het op elke trompet voor elkaar kreeg en nog steeds krijgt om erg goed te klinken.<p>Ik ben in het bezit van een calicchio (R3.7) en ik vind het een geweldige trompet, met ook erg goede ventielen, snel en soepel!<p>Of alle calicchio's het zelfde klinken?<br>Ik vind van niet, naast mij bij de band waar ik in speel staat/zit een trompettist met eveneens een Calicchio en die klinkt absoluut anders dan ikzelf.<p>Ik zou je adviseren inderdaad een bezoek te brengen aan een goede muziekwinkel ( en kan je Pfeiffer in Rijswijk van harte aanbevelen, Marcel en collega's zijn erg kundig!) en daar gewoon eens van alles en nog wat proberen.<br>Neem er wel de tijd voor en laat je goed voorlichten!<p>Ja, en wil je via internet wat aanschaffen dan zijn er nationaal maar zeker ook internationaal vele goede sites.<p>www.trumpetherald.com<br>www.dominicsmusic.com<br>www.cozychops.com<p>


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 jan 2002 22:10 
Offline

Geregistreerd: 26 nov 2001 12:03
Berichten: 20
Woonplaats: Hoogkarspel
Weet iemand waar men Schilke kan proberen/kopen?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 jan 2002 23:13 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 dec 2001 00:29
Berichten: 190
Woonplaats: sittard
Steenbeek in Nijkerk heeft er in ieder geval 1


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 jan 2002 20:24 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 16 sep 2001 22:02
Berichten: 1706
Woonplaats: ´s-Hertogenbosch
Hanssen in Kerkrade is (in elk geval was) de importeur.<br>Ze schijnen zeer moeilijk leverbaar te zijn vanuit de VS. De meeste echt grote muziekzaken (Adams, Hakkert, etc.) hebben er meestal wel een of twee op voorraad maar ik zou van te voren bellen of en zo ja, welke modellen ze hebben. Breng ook een flinke zak geld mee want ze zijn ongelofelijk duur.<p><br>www.brassimport.nl


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 jan 2002 08:21 
Offline

Geregistreerd: 18 sep 2001 07:46
Berichten: 764
Woonplaats: Utrecht
Vooral de piccolotrompetten van Schilke!!! Ik heb goedkopere merken in mijn handen gehad die veel beter waren ( naar mijn mening )

_________________
...koffie met iets lekkers .NL


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 jan 2002 00:01 
Offline

Geregistreerd: 14 jan 2002 22:44
Berichten: 8
Woonplaats: Dordrecht
ik heb van middag een schilke S42 geprobeerd ii vond het niks;<br>Dalsegno aan de Voorstraat in Dodrecht heeft twee staan een Bes en een C trompet.<br>zelf blaas ik op een Holton LT302 Maynard Ferguson horn; de Schilke's kunnen niet tippen aan het grootsgeluid van de Holton

_________________
Latin (music) lover


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 jan 2002 22:28 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 16 sep 2001 22:02
Berichten: 1706
Woonplaats: ´s-Hertogenbosch
Dat ligt er natuurlijk maar net aan wat je zoekt. De S42 is ten eerste een medium-boring en de 302 niet. Ten tweede zijn ze voor een heel ander publiek gemaakt. Het is maar waar je voorkeur naar uitgaat en waar je het instrument voor nodig hebt.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.