trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Yamaha XEON - Ervaringen?
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 29 apr 2024 00:42

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 dec 2001 15:34 
Offline

Geregistreerd: 26 nov 2001 12:03
Berichten: 20
Woonplaats: Hoogkarspel
Hartelijk bedankt voor alle reacties. <p>Brassman,<br>Mijn adres heb ik in een apart e-mail gestuurd. Alvast bedankt voor de hulp!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 dec 2001 13:55 
Offline

Geregistreerd: 11 dec 2001 13:38
Berichten: 8
Woonplaats: Amersfoort
He Funkyman,<p>ik heb een maand of twee terug een Xeno 8335GS gekocht en ik moet zeggen dat ie goed bevalt. Ik speelde daarvoor op een Courtois en deze heeft gewoon een veel betere klank en speelt ook directer aan. Ik krijg ook veel goede reacties van de mensen om me heen (heb je een nieuw instrument ofzo.....?)<p>Als advies kan ik je alleen maar meegeven, ga naar een dealer die verschilende merken heeft en in verschillende prijsklassen en neem iemand mee die een stel goede oren heeft.<p>Succes met uitzoeken in ieder geval!!

_________________
Michel van Eeuwen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 dec 2001 01:10 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 dec 2001 00:29
Berichten: 190
Woonplaats: sittard
Weten jullie dat deze heren (Frits Damrov en Canadian Brass) er zelf beter van worden als ze dit zeggen over Yamaha ? <br>Niet dat die trompetten niet goed zijn,ik heb er geen ervaring mee,maar staar je niet blind op wat zij zeggen. Ik weet van een CB lid dat hij stopt daar en niet verder zal spelen op yamaha....


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 dec 2001 01:17 
Offline

Geregistreerd: 18 sep 2001 12:34
Berichten: 863
Woonplaats: Amsterdam
Dat is een waar woord "trompetlover". Jammer dat mensen zich daartoe laten verleiden. Voor hunzelf natuurlijk financieel heel mooi meegenomen. Ik had het zelf er fijn gevonden als Frits was doorgegaan met het ontwikkelen van de van Laar c trompet, maar ja, er zijn nu andere mensen weer bij betrokken geraakt, gelukkig. Een trompettist van het kaliber Frits Damrow haalt trouwens overal een geweldig geluid uit. Hoe die man de tweede Mahler recent heeft gespeeld mag echt diep het petje voor af.

_________________
Ik verdien een hoop.....ik krijg alleen zo weinig!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: beste trompet ever
BerichtGeplaatst: 24 jul 2002 11:40 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 24 jul 2002 09:50
Berichten: 297
Woonplaats: Den Bosch
ik heb ook een Xeno zelf gekocht een YTR8345G. Je kunt er verschillende types boringen in krijgen vandaar die G. Het is een hele goeie trompet waar je lang plezier van kunt hebben. De goudlak op je trompet is van zodanige goede kwaliteit dat je hem vrijwel niet hoeft schoon te maken!!!

groetjes Xeno

_________________
http://www.vanlentmusic.nl/
http://www.hetbrabantsjazzorkest.nl/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 jul 2002 20:32 
Offline

Geregistreerd: 18 sep 2001 12:34
Berichten: 863
Woonplaats: Amsterdam
Die G staat voor de Goldbrass beker, dacht ik, i.p.v. de boring. :mrgreen:

Je kunt de Xeno in ML en L boring krijgen, maar dat staat niet in de model aanduiding die jij noemt. Dat staat meestal apart vermeld. Je zult vast een ML hebben. Succes verder met het spelen.

Overigens best een goeie trompet. :mrgreen:

_________________
Ik verdien een hoop.....ik krijg alleen zo weinig!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 54 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.