trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Prijzen - Waar kun je het voordeligst terecht
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 27 apr 2024 11:25

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 nov 2002 15:04 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 16 sep 2001 22:02
Berichten: 1706
Woonplaats: ´s-Hertogenbosch
Als je perse een Bach wilt, kun je denk ik het best naar Adams in Thorn gaan, die hebben rekken vol van dat spul :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 nov 2002 15:42 
Offline

Geregistreerd: 18 sep 2001 12:34
Berichten: 863
Woonplaats: Amsterdam
Alleen ML boring zeker! Een large boring trompet ben ik nog nooit in een zaak tegengekomen, in ieder geval niet in Nederland. Ik denk dat ik maar eens ga informeren bij die Horntrader voor een goeie oude Large boring bach. Als dat niks wordt kan ik altijd nog eens naar een goed ;-) merk gaan kijken.

_________________
Ik verdien een hoop.....ik krijg alleen zo weinig!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 nov 2002 17:20 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 jul 2002 09:57
Berichten: 524
Woonplaats: Zuid-Beijerland
bij pfeiffer weet ik zeker dat ze large boring (bach) hebben en bij adams kan het gewoon niet missen!! je moet voor de gein es informeren wat ze daar allemaal hebben. dat zijn pas muziekwinkels!!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 nov 2002 01:14 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 16 sep 2001 22:02
Berichten: 1706
Woonplaats: ´s-Hertogenbosch
nou precies


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 nov 2002 12:44 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 10 jan 2002 19:54
Berichten: 1038
Woonplaats: Groningen
kees de Leeuw schreef:
Ik kom steeds vaker adressen van internetfirma's tegen die trompetten aanbieden tegen concurrerende prijzen. Een daarvan is www.thomann.de Heeft iemand daar ervaring mee ?


Persoonlijk heb ik er geen ervaringen mee, maar mij is het ook opgevallen dat bepaalde artikelen er beslist niet duur zijn. Wel komt er nog 8 euro verzendkosten bij (en bij eventueel versturen onder rembours 24,50).

nog zo'n adres www.mouthpieceexpress.com Ze zijn, zelfs met de 22,95 dollar verzendkosten vaak nog goedkoper dan de muziekzaak op de hoek, helemaal als je meerdere artikelen tegelijk bestelt. Heeft iemand hier ooit zaken mee gedaan?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 nov 2002 14:08 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 jul 2002 09:57
Berichten: 524
Woonplaats: Zuid-Beijerland
ik heb bij mouthpiece express al wat besteld. een mondstuk had ik binnen 5 dagen binnen. en voor weinig geld.

ga binnenkort twee mondstukken bestellen: een bobby shew jazz en een bach 1.5. die kosten samen inclusief verzendkosten 92 dollar.
in nederland kost een bobby shew 50 euro en een bach 72 euro. die ga ik dus in ons kikkerlandje proberen en ik bestel ze aan de andere kant van de wereld.
voor 30 euro goedkoper!!

het is me al wel gebeurd dat ze een mondstuk niet op voorraad hadden en daar moest ik twee weken op wachten.
en er wordt gezegd als je boven een bepaald bedrag bestelt dat je dan met de douane te maken krijg. hoe dat zit weet ik niet maar als ik pech heb kom ik er binnenkort achter...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 nov 2002 15:12 
Offline

Geregistreerd: 18 sep 2001 12:34
Berichten: 863
Woonplaats: Amsterdam
Om douane-technisch alles een keer voor iedereen helder te krijgen heb ik de volgende link. Hier kun je lezen hoe het nu precies zit met bestellen van produkten via internet buiten de EU. Of het altijd zo gaat is natuurlijk de vraag, maar officieel dus wel.

http://www.belastingdienst.nl/9229237/t/internet.htm

_________________
Ik verdien een hoop.....ik krijg alleen zo weinig!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 nov 2002 07:51 
Offline

Geregistreerd: 16 maart 2002 10:38
Berichten: 101
Woonplaats: Heerlen
L J schreef:
kees de Leeuw schreef:
nog zo'n adres www.mouthpieceexpress.com Ze zijn, zelfs met de 22,95 dollar verzendkosten vaak nog goedkoper dan de muziekzaak op de hoek, helemaal als je meerdere artikelen tegelijk bestelt. Heeft iemand hier ooit zaken mee gedaan?


De Mouthpieceexpress.com is een betrouwbare internet stek en ze doen wat ze beloven. Sommige mondstukken wil wel eens een levertijd opzitten, maar daar kun je je van tevoren op de hoogte van stellen. Indien op voorraad (95% van het aanbod) heb je de spullen binnen 5 wekdagen bij je thuis bezorgd. Ik heb in het verleden 3x e.e.a. besteld (niet alleen voor mezelf) bij de MPC express en dat ging dus uitstekend.

Wel heb ik de indruk dat kort geleden enkele prijzen naar boven zijn bijgesteld.
Greetz


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 96 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.