trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Flipp Oake's Wild Thing? - Kent iemand deze trompet?
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 28 apr 2024 17:22

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 jan 2002 13:56 
Offline

Geregistreerd: 10 sep 2001 22:03
Berichten: 20
Woonplaats: Voorhout
Ik kom op Amerikaanse sites nogal veel de naam van Flip Oakes tegen , hij zou een trompet hebben gebouwd die op dit moment een van de beste trompetten is die er in de VS te koop zijn.<br>Dat zegt overigens niet alleen zijn site , maar ook vele bezoekers van de nieuwsgroep:<br>rec.music.makers.trumpet<p>In Nederland heb ik nog nooit iemand gehoord over deze trompetten en ben er eigelijk wel benieuwd naar.<p>Prijzen zijn $ 2500 voor de zilver en $3000 voor de goud.<p>www.flipoakes.com


Share on Facebook Share on Twitter Share on MySpace Share on Delicious
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 jan 2002 14:58 
Offline

Geregistreerd: 18 sep 2001 07:46
Berichten: 764
Woonplaats: Utrecht
Ik ben ooit al eens op deze site geweest...het kwam ineens terug toen ik die foto's van zijn hond zag die zgn. de trompet test. Ik ken het merk niet, maar ik zie bij de mensen die er op spelen geen enkele klassieke musicus staan. Iemand anders die het merk wel kent/bespeeld heeft??

_________________
...koffie met iets lekkers .NL


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 jan 2002 01:56 
Offline

Geregistreerd: 14 jan 2002 22:44
Berichten: 8
Woonplaats: Dordrecht
ik heb begrepen dat de "Wild thing" wordt gemaakt in de Kanstul fabrieken.<br>op de website is er een Europese leverancier te vinden; erg in Engeland; misschien de moeite waard om een keer de noordzee over te steken special om de "wild thing" te testen.<br>ik houd mijn anbevolen voor een aventuurtje in the UK

_________________
Latin (music) lover


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 apr 2002 15:26 
Wild Thing wordt o.a. bespeeld door "magic" mike Henry. Tegenwoordig Trompettist bij de Big Chris Barber Band, en voorheen Lead Tpt van the Pasadena Rof Orchestra<br>Ik heb een tijdj egeeden met Mike gespeeld (hij was verrassingssolist bij een Bigband concert) en was zeer onder de indruk van de sound van deze toeter.<br>Ik overweeg om hem zelf aan te schafen. De kwaliteit (afwerking ) is echt uitmuntend (uitzonderlijk zelfs).<br>Alleen de prijs houdt mij tegen eerlijk gezegd. Geluids Kwalitatief zal de Calicchio zich er best mee kunnen meten, alleen zijn deze trompetten zooo afschuwelijk slecht van kwaliteit...! Of vindt iemand het leuk om elk optreden met z'n ventielen te moeten klooien/poetsen/en olien...? Om nog maar te zwijgen van alle kleine deukjes en putjes door het (te) zachte materiaal.<br>Nee, deze WildThing is de moeite van een tripje (UK) en uitproberen waard.<br>


Omhoog
  
 
 Berichttitel: kwaliteit calicchio ?!!
BerichtGeplaatst: 11 mei 2002 09:45 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 09 feb 2002 10:48
Berichten: 772
Woonplaats: Rijswijk
Dat iemand zijn mening geeft vind ik niet erg maar waar is dit op gebaseerd ? 8O
Natuurlijk een Calicchio is geen Yamaha (wat ik persoonlijk de best gemaakte/afgewerkte) trompet vind. Maar de kwaiteit is 100% verbeterd van de Calicchio's.
Een goede eind controle en productie beperking van alleen de 4 top modellen staan garand voor een sublieme kwalitiet. Inderdaad veel beter dan van bv. 5 jaar geleden en ouder.

Kom gewoon eens langs dan kan je het zelf zien. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Calicchio
BerichtGeplaatst: 14 jun 2002 22:06 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 sep 2001 18:46
Berichten: 17
Woonplaats: Eindhoven
Ik speel nu sinds een jaar op een Calicchio. Het geluid wat je daarmee kan produceren is echt ongekend !! Ik ben nog geen trompet tegen gekomen die zulke geweldige karakteristieken heeft.
De kwaliteit is prima, als je je toeter maar goed verzorgd is er niets aan de hand.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 107 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.