trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Vincent Bach Mount Vernon 1961 voor $549
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 27 apr 2024 16:34

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 jul 2003 13:44 
Offline

Geregistreerd: 26 nov 2002 16:28
Berichten: 5688
Voor mij wel maar voor een ander misschien niet. :D

Toen ik de Monette een paar jaar geleden voor het eerst hoorde en zag (Wynton Marsalis), wist ik dat ik er een moest hebben als ik in de gelegenheid zou zijn. Nu een paar jaar later (en nog meer trompetfreak) heb ik de stap genomen ook omdat de dollar nu laag staat en ik er makkelijk aan kon komen, ik had hem namelijk al in 3 dagen vanuit Amerika !

_________________
http://www.erikveldkamp.nl


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 jul 2003 14:53 
Offline

Geregistreerd: 26 nov 2002 16:28
Berichten: 5688
Ik had al een hele tijd contact met deze trompettist. het is dus in goed vertrouwen gegaan. Net zoals ik jouw een arrangement in goed vertrouwen heb opgestuurd zonder dat ik je persoonlijk ken.

Als je zekerheid wil moet je een trompet van een gerenomeerde winkel kopen na een paar weken op zicht te hebben gehad. Ik heb inmiddels vele trompetten via het internet (zowel eBay als particulier gekocht in Amerika en Duitsland). Ik heb er nooit problemen mee gehad.

_________________
http://www.erikveldkamp.nl


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 jul 2003 20:19 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 10 jan 2002 19:54
Berichten: 1038
Woonplaats: Groningen
"nieuw of tweede hands?" vroeg ik, zoals jeroen al zegt, met het ook op de enrom lange levertijden. Als je zegt dat levertijd op een nieuwe een jaar is, valt me dat nog mee.
En een tweede hands van 2002 is bijna nieuw... (waarom doet iemand 'm dan al weer weg??)

Even op je site gekeken...en ja hoor hij stond er al op. Ziet er netjes uit, voor zover dat zo te beoordelen is. Ik deel de mening van jeroen: eigenlijk wil iedereen stiekem wel eens op een Monette spelen.
Net zo benieuwd was ik m.b.t. de Inderbinen trompetten (om weer even op een eerdere post terug te komen). Nu weet ik in ieder geval dat ze voor geen meter spelen, en er nog verschrikkelijker uitzien (Inderbinen dus).


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 jul 2003 20:24 
Offline

Geregistreerd: 22 jun 2002 16:08
Berichten: 1845
Woonplaats: Groningen
Laten we een soort trompet-party houden en dan allemaal een minutje op de Monette spelen... :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 jul 2003 00:08 
Offline

Geregistreerd: 26 nov 2002 16:28
Berichten: 5688
Ik heb'm vanavond getest tijdens een concert met het Jazzorkest van het Concertgebouw in het Concertgebouw naast Wim Both en Jelle Schouten en de trompet kwam in de sektie ook goed mee naast dat ie solistisch ook erg goed speelt. Volgende week ga ik hem testen als leadtrompet, kijken wat er dan gebeurt.

Trouwens iedereen is welkom om hem uit te komen proberen. Je kunt altijd een afspraak maken. :D

P.S. degene waar ik heb van gekocht heb heeft hem weg gedaan omdat hij een endorsement had gekregen voor een ander merk. Dit was voor hem financieel aantrekkelijker qua optredens en workshops plus dat hij zowieso al meer dan 100 trompetten verkocht had dus hij wisselt nog al eens van trompet !

_________________
http://www.erikveldkamp.nl


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 105 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.