trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Wat vinden we ervan?
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 29 apr 2024 09:22

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 jul 2003 11:47 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 08 okt 2001 11:51
Berichten: 174
Woonplaats: Veenendaal
ik vind het verschrikkelijk!!!!

Ben benieuwd wie hierop durft te balzen (en serieus genomen denkt te worden)...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 aug 2003 12:50 
Offline
Moderator

Geregistreerd: 20 maart 2002 12:00
Berichten: 5021
nou dat moet je niet te hard zeggen, er zijn zat spelers die op dit soort opgevoerde toeters spelen, tot grote vreugde van zichzelf, publiek, en vooral de maker.

uiteraard als je extra spoilers en velgen op je trompet laat klussen gaat hij zwaarder zijn.
maar als het voor jou een gewenst effect op de klank geeft waarom niet

_________________
http://marnixblogt.blogspot.com/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 aug 2003 21:27 
Offline
Moderator

Geregistreerd: 20 maart 2002 12:00
Berichten: 5021
Het is maar wat je succes noemt. zolang de meeste trompettisten op normale trompetten blijven spelen omdat ze niet ten onrechte vinden dat de prijzen van zulke turbo trompetten veel te hoog ligt voor de kwaliteit, en slechts enkele mensen erop spelen vanwege het geld dat ze ervoor hebben/krijgen, vind ik dat succes maar zeer magertjes

_________________
http://marnixblogt.blogspot.com/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 aug 2003 16:06 
Offline
Moderator

Geregistreerd: 20 maart 2002 12:00
Berichten: 5021
Als jij overtuigd bent van de kwaliteiten van die turbo trompetten, is dat jou van harte gegund, ik ben het niet, en toch speel ik al jaren op lichte toeters zonder toeters en bellen. Ik heb eens op de courtois evolution 4 gespeeld, en persoonlijk vond ik het een belachelijk zware kachelpijp die veel te duur was voor wat ik erop moest trainen om hem uberhaupt langer als een uur aan mijn lippen te houden.


Maar goed ieder zijn meug hoor....

_________________
http://marnixblogt.blogspot.com/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 aug 2003 19:17 
Offline

Geregistreerd: 18 sep 2001 12:34
Berichten: 863
Woonplaats: Amsterdam
Sorry, maar dit is niet te vergelijken met een Monette trompet hoor Kees. Bij Monette zit er een heel verhaal achter, waar Dave Monette jaren over heeft gedaan om het te ontwikkelen. Daar kun je voor of tegenstander van zijn, maar daar gaat het nu niet om, het is een concept met een goede fundering.

Wat die meneer van Harrelson doet, ik heb al vele malen via trumpetherald een E-bay foto van zijn creaties mogen aanschouwen, heeft in de verste verte niets van een concept weg. Het is gewoon ordinair spoilers en lood plakken en het er uit laten zien als een Monette, Taylor enz. Hij neemt een paar middelmatige studenten modelletjes en verkracht die tot ze er uit zien alsof het een Monette is. Vreselijk! Ik snap trouwens niet dat er zulke domme mensen rondlopen die die troep van 'm kopen.....iemand anders wel?

_________________
Ik verdien een hoop.....ik krijg alleen zo weinig!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 aug 2003 19:25 
Offline
Moderator

Geregistreerd: 20 maart 2002 12:00
Berichten: 5021
Oei!! je hebt gelijk, ik was niet uitgegaan van het concept dat er bij monette wel achter zit, en bij een groot aantal copyshops niet :oops: :oops: :oops: Blijft natuurlijk boven water dat je het moet willen en kunnen ( :!: ) testen. Ik persoonlijk ben daar helemaal klaar mee :D

_________________
http://marnixblogt.blogspot.com/


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 52 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.