trompet.nl > forum > Toon onderwerp - gezocht: trompet met karakter
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 27 apr 2024 20:57

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: gezocht: trompet met karakter
BerichtGeplaatst: 01 sep 2003 21:46 
Offline

Geregistreerd: 01 sep 2003 21:26
Berichten: 5
Woonplaats: Gemert
Ik speel al vele jaren bigband muziek op een Yamaha YTR 6335 trompet met vincent bach 1 1/2C mondstuk. Ik ben er op zich heel tevreden over, maar de Yamaha is soms te braaf.

Ik zoek een trompet waarin ik bij solo's wat meer karakter kan leggen, wat ruiger, wat vetter, wat rauwer voor funk, etc. Maar ook mild en vol van klank als ik een ballad wil spelen.

Ik heb me laten vertellen dat de Selmer Concept TT een hele leuke is? Ik ben benieuwd naar reakties van kenners. Andere (serieuze) suggesties evt met mp3's om eens te luisteren zijn erg welkom.


Laatst bijgewerkt door flxy op 03 sep 2003 18:19, in totaal 2 keer bewerkt.

Share on Facebook Share on Twitter Share on MySpace Share on Delicious
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 sep 2003 23:11 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 24 jul 2002 09:50
Berichten: 297
Woonplaats: Den Bosch
als ik ooit nog eens een nieuwe trompet koop en dat doe ik cker, dan koop ik een smith and watkins. Ik zou zeggen zoek eens iemand op die deze instrumenten verkoopt. Je zult best enthousiast zijn.

_________________
http://www.vanlentmusic.nl/
http://www.hetbrabantsjazzorkest.nl/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 sep 2003 10:23 
Offline
Moderator

Geregistreerd: 20 maart 2002 12:00
Berichten: 5020