trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Wie vindt Rensink wel goed???
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 01 nov 2024 01:31

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 94 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 mei 2005 23:43 

Back to topic..

Alles lijkt gezegd, zeker door Henk Rensink. Ik wil er best een 'second consult' aan wagen. Zoals eerder gemeld heb ik een paar jaar geleden een verkeerd advies van hem gehad, ik heb echter nooit de telefoon gepakt en gezegd "het klopt niets van".
Dus wil ik best naar Apeldoorn afreizen, maar gezien het eerdere foutieve advies en deze discussie, niet voor het volle pond!

Heer Rensink, ik hoor het wel....

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 mei 2005 08:59 

Robert66 schreef:
Back to topic..
.............................Heer Rensink, ik hoor het wel....

Wat verwacht je nu eigenlijk?
Dat hij je via een opmerking van jou op dit forum gaat uitnodigen voor een tweede consult? Nee toch?!!
Daar moet je hem direkt voor benaderen (Email, telefoon, zaterdag in Hoofddorp)
Dat lijkt mij toch wel zo normaal en beleefd. (of ben ik nou gek?)

8)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 mei 2005 09:08 

Citaat:
Hij heeft een unieke methode ontwikkeld waarmee nauwkeurig is vast te stellen welk mondstuk voor een bepaalde muzikant met zekerheid geschikt is.

dit lapje tekst komt van zijn website....

als je dus moet terug gaan voor een nieuwe meting heeft hij volgens mij dus al gefaald.

en tweede bezoek zou voor mij al totaal uitgesloten zijn
en als ik dat al zou doen zou het mij zeker geen euro mogen kosten

http://www.oidv.net (up to date!)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 mei 2005 17:58 

Ik zou zeker verhaal halen! Of het nou bij Bruno of Henk is, maakt niet uit!
Op naar de Bio Stabil 2006!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 mei 2005 08:50 

tommy schreef:
Citaat:
Hij heeft een unieke methode ontwikkeld waarmee nauwkeurig is vast te stellen welk mondstuk voor een bepaalde muzikant met zekerheid geschikt is.

als hij met zekerheid heeft staan op de site, en het werkt nu kennelijk niet, dan mag je terug gaan en je geld terug eisen.........Zo werkt dat nu eenmaal.
Als ik een t.v. koop die het met zekerheid 3 jaar moet doen (garantie), dan moet hij het ook 3 jaar volhouden, zo niet, krijg ik een reperatie vergoed, of een nieuwe tv............

ugh!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 mei 2005 10:38 

Ik ben niet iemand die op verschillende plaatsen verschillende dingen zegt. Feit is dat ik dhr Damrow meerdere keren heb ontmoet en gesproken nadat wij zo’n tien jaar geleden in Apeldoorn voor het eerst kennismaakten. Vervolgens tijdens een optreden samen met zijn collega trombonist Jörgen van Rijen op april 2002 bij de heropening van de fa. van der Glas in Heerenveen. November 2002 tijdens de Kleinkoperdag op de Muziekschool in Emmmen. Maart 2004 MusikMesse Frankfurt en oktober 2004 telefonisch, waarbij dhr. Damrow mij zijn complimenten maakte en zich positief uitsprak over mijn werk. Op 19 oktober ‘04 ontving ik nog een foto van hem voor een artikel van mij in de Dirigent. Voor alle duidelijkheid: ik heb overigens in mijn voorgaande commentaren niet beweerd dat ik de heer Damrow ooit een mondstuk advies heb gegeven. Een forumlid beweerde desondanks toch te weten dat Damrow het mondstuk al na 5 minuten in de hoek had gesmeten. We hebben alleen gesproken over zijn ideeën en plannen m.b.t. mondstukken.

Een controleconsult is geheel gratis. Maak dus gerust even een afspraak.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 mei 2005 12:11 

En weer verandert het verhaal...

Als je een professioneel trompettist als referentie noemt in deze discussie (farce is beter op zijn plaats), dan wil je hiermee zeggen dat dit individu uit persoonlijke ervaring kan vertellen dat jouw methode voor hem/haar een positief effect heeft gehad.

Dat je nu zelf je woorden intrekt (jij noemt het misschien nuanceren, ik niet), wijst er enkel op dat jij gonzende namen als referentie wou gebruiken in de hoop het "gepeupel" op trompet.nl snel de mond te snoeren. Jammer voor jou zijn er connecties met de beroepswereld.

Feit dat je deze verwijzingen nu zelf ontkracht, bevestigt enkel dat je de discussie liefst vaag houdt over technieken, referenties,..., ALLES,... Wanneer puntje bij paaltje komt is er eenvoudigweg niets om over te discussieren, tenzij over lucht en blaasjes.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 mei 2005 18:44 

Sorry, uw conclusies zijn onjuist en uw insinuaties dom. Er verandert helemaal niets aan het verhaal. Op 13 april gaf ik een aantal referenties van orkesten. Daarbij heb ik absoluut niet de heer Frits Damrow als professioneel trompettist als referentie genoemd. Dus is het nogal prematuur van u om vervolgens te beweren dat ik hiermee wil zeggen: dat dit individu uit persoonlijke ervaring kan vertellen dat mijn methode voor hem/haar een positief effect heeft gehad. Er is dus geen enkele sprake van het intrekken van woorden of het ontkrachten van feiten! Ook heb ik nergens beweerd dat ik hem een mondstuk heb aangemeten nog een advies hierover heb gegeven. Leest u het maar na! Dat idee is door iemand anders ingebracht op15 april: “Van Frits weet ik het zeker, maar die gooide het mondstuk na 5 minuten in de prullebak, dus wie van de blazers in het KCO speelt nu nog op een mondstuk dat hij heeft aangemetenâ€

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 94 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur