Henk Rensink Mondstukaanm schreef:
Sorry, uw conclusies zijn onjuist en uw insinuaties dom.
Dank voor de belediging aan mijn adres kwakzalver.
Het feit dat u enkel rond de pot draait en veel woorden nodig heeft om niets te zeggen, moge voor uw intelligentie spreken, neem ik aan
Citaat:
Als u de feitelijke discussie en citaten beter volgt en tot u door laat dringen, dan zult u zeker tot een zorgvuldiger opvatting komen dan uw lucht en blaasjes formulering.
Veel referenties van "orkesten"... Als we het daar gaan navragen zal u ons vast en zeker verder aan het touwtje houden met een of andere uitvlucht als "de muzikanten die ik toen aangemeten heb, spelen er nu niet meer" zeker...
Tja, ik studeer aan het LUC in Diepenbeek en heb het plezier gehad zowel met de schrijver van vermelde thesis als de begeleider hiervan samen te werken. Laat mij u even mede delen dat betrokken begeleider uw "methode" ook beoordeeld als zigeunerij. Geen enkele wetenschappelijke fundering, veel blabla, ... meer zit er niet in
. Het is niet omdat u mee hebt gewerkt aan een "thesis" dat dit goed was... In tegendeel
Citaat:
Veel geblaat en weinig wol!
Het mekkeren is u kennelijk met de paplepel ingegeven ja. Rad van tong, maar traag van rad.
Waarom vraagt iedereen anders nog steeds 100en malen naar klare BETROUWBARE referenties en DUIDELIJK fundering van uw "methode".
Ik kan u in ieder geval vertellen dat in de "serieuzere" HAFABRA orkesten in België uw naam vlot over de tongen gaat... Nu is het nog enkel wachten op die ene gehaaide kerel die u op principiele basis zal aanklagen wegens bedrog...