trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Wie vindt Rensink wel goed???
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 01 nov 2024 01:05

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 94 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 mei 2005 18:55 
Moderator

Meneer Rensink, quote nu eens iemand, hoe moet ik me nu aangesproken voelen, scheelt ook tikwerk, en komt overzichtelijkheid ten goede.
zo moeilijk is het niet, het quoteknopje zit rechts bovenin.

Ik ben misschien wel niet goed geinformeerd geweest. En ik heb het met mijn leraar ( Frits Damrow ) menigmaal over u gehad.

De laatste keer was afgelopen donderdag.

En daar kwam uit, wat ik in mijn laatste reactie schreef.

( wat dus nondepi, mijn laatste reactie niet is :evil: )

Met al die vaagheden blijft er inderdaad maar een ding over: een consult a 35 euro excl reiskosten.......

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 mei 2005 18:56 

Meneer Rensink , u moet niet alles zo serieus nemen. De meeste mensen willen alleen graag van u weten hoe u de wijsheid hebt vergaard om mondstukken op te meten verder niets.
Als het nou een indicatie zou zijn alla , maar U zegt dat als U het mondstuk aanmeet bij een persoon deze helemaal perfect zou moeten zijn althans dat is wat ik ook heb meegemaakt toen ik 2 jaar terug ook bij u kwam voor wat advies en u dat ook tegen mij vertelde en de rest van de personen aanwezig.
De collectie die u trouwens bezit is wel erg imposant dus als mensen dat zien zullen ze waarschijnlijk wel denken , zohee die man MOET er wel heel veel verstand van hebben :?: maarja dat blijkt niet zolang u de vragen stellers hier nog niet heb kunnen beantwoorden over uw presieze werkwijze of enige richting daarin.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 mei 2005 18:59 
Moderator

nou ik zou wel eens een omgekeerd consult willen: een analyse waarom mijn huidige mondstuk niet goed voor me zou zijn.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 mei 2005 19:16 

Citaat:
Sorry voor het offtopiccen, maar ik neem aan dat deze discussie ten einde is (gelukkig).

Wat een geouwehoer zeg. Laten we het er op houden dat er voor(?) en tegenstanders zijn en als je een verkeerd advies hebt gehad, bel de heer Rensink dan ff op.

Groet,

Dennis

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 mei 2005 21:42 

Henk Rensink Mondstukaanm schreef:
Sorry, uw conclusies zijn onjuist en uw insinuaties dom.

Dank voor de belediging aan mijn adres kwakzalver.

Het feit dat u enkel rond de pot draait en veel woorden nodig heeft om niets te zeggen, moge voor uw intelligentie spreken, neem ik aan :evil:

Citaat:
Als u de feitelijke discussie en citaten beter volgt en tot u door laat dringen, dan zult u zeker tot een zorgvuldiger opvatting komen dan uw lucht en blaasjes formulering.

Veel referenties van "orkesten"... Als we het daar gaan navragen zal u ons vast en zeker verder aan het touwtje houden met een of andere uitvlucht als "de muzikanten die ik toen aangemeten heb, spelen er nu niet meer" zeker... :lol:

Tja, ik studeer aan het LUC in Diepenbeek en heb het plezier gehad zowel met de schrijver van vermelde thesis als de begeleider hiervan samen te werken. Laat mij u even mede delen dat betrokken begeleider uw "methode" ook beoordeeld als zigeunerij. Geen enkele wetenschappelijke fundering, veel blabla, ... meer zit er niet in :-) . Het is niet omdat u mee hebt gewerkt aan een "thesis" dat dit goed was... In tegendeel :twisted:

Citaat:
Veel geblaat en weinig wol!

Het mekkeren is u kennelijk met de paplepel ingegeven ja. Rad van tong, maar traag van rad.

Waarom vraagt iedereen anders nog steeds 100en malen naar klare BETROUWBARE referenties en DUIDELIJK fundering van uw "methode".

Ik kan u in ieder geval vertellen dat in de "serieuzere" HAFABRA orkesten in België uw naam vlot over de tongen gaat... Nu is het nog enkel wachten op die ene gehaaide kerel die u op principiele basis zal aanklagen wegens bedrog...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 mei 2005 21:58 

Hans schreef:
Met stijgende verbazing heb ik de laatste dagen/weken de ontwikkeling van deze discussie(?) gevolgd. En het ontwikkelt zich steeds meer tot een trompet.nl onwaardige verbale vechtpartij. Er wordt alleen nog maar gezocht naar zinnen in de posts van dhr. Rensink die neergesabeld kunnen worden. Ik kan me dan ook voorstellen dat Henk zich steeds nijdiger gaat verweren.

Let wel, ik ben ook niet overtuigd door de Rensink-methode, getuige degenen die bij mij in de zaak komen omdat ze niet uit de voeten kunnen met de aangemeten DW of Tilz. Maar het lijkt me een goed plan om de discussie terug te brengen naar een niveau waarin op een normale manier naar elkanders argumenten kan worden geluisterd.

Bij deze (kennelijk) opnieuw noodzakelijk :?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 mei 2005 22:46 

Ik sluit me bij Hans aan, ik denk dat de meeste fans van Rensink niet hier op het forum zitten. Ik heb ze in ieder geval nog niet gehoord.

Ik las ook ergens in het onderschrift dat Rensink embouchureadvies geeft. Ik ben wel benieuwd wat dat dan zou moeten inhouden.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 mei 2005 23:56 

dit doet me terug denken aan een hit van clouseau

'geef het op.... geef het op..... geef het op meisje'

(in dit geval trompetters 8) )

http://www.oidv.net (up to date!)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 94 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur