trompet.nl > forum > Toon onderwerp - goud of zilver ???
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 29 apr 2024 02:35

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 jan 2004 13:29 
Offline

Geregistreerd: 15 feb 2002 16:55
Berichten: 1090
Woonplaats: Grootebroek
Toch even z'n site gechecked: ze staan er niet op! :oops:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 jan 2004 18:24 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 25 dec 2003 09:24
Berichten: 2114
kijk ik ben erg eigenwijs en ik vind de mondstukken van bach zo voor de hand liggend , als je een nieuw mondstuk aanschaft en je komt bij een voor mij willekeurige zaak is het eerste wat ze zeggen en ik quote "JE MOET EEN BACH NEMEN WANT DAT IS HET BESTE
" en dat is nou net waarom ik geen bach wil , ik wil wat anders en THAT,S IT


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 jan 2004 18:34 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 16 sep 2001 22:02
Berichten: 1706
Woonplaats: ´s-Hertogenbosch
Rik Baars schreef:
Toch even z'n site gechecked: ze staan er niet op!


En die komen er ook niet op!
Ik ben geen Bach fan, niet van trompetten (van na '65) en niet van mondstukken. Ik weet uit betrouwbare bron dat je namelijk maar moet afwachten of het mondstuk ook de maat heeft die er op staat. Het is bij VB niet ongebruikelijk om in 3 dezelfde mondstukken bv 3C, 5C of 7C te stansen. Het wordt toch wel verkocht!
Van de mondstukken die bij mij op de site staan, om dan toch maar even reclame te maken, weet ik in elk geval zeker dat de kwaliteit goed is. Dat ze dan wat duurder zijn dat moet dan maar. Ik wil alleen spullen waarvan ik kan instaan voor de kwaliteit en daar heeft VB me nog nooit aanleiding voor gegeven.
Mijn klanten, ook jullie dus, hebben daar belang bij. Want als ik een 7C voor een 3C verkoop, wordt ik er op aangesproken en niet de fabriek. En ik wordt vervolgens niet meer serieus genomen.

Zo, en dat wou ik nou effe kwijt! :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 jan 2004 18:37 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 25 dec 2003 09:24
Berichten: 2114
gelijk heb je ik heb die geruchten ook al gehoord van trompettisten bij mij in de buurt bijna niemand speelt op VB


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 jan 2004 19:33 
Offline

Geregistreerd: 08 sep 2003 18:54
Berichten: 246
Wat maakt het nu uit of er 3c, 5c of 7c op staat? Als er bij mij 1/1/2 c op staat en hij is werkelijk 10c maar ik kan er goed mee uit de voeten. Who cares? Ik bedoel maar te zeggen dat je die dingen moet uitproberen, en niet moet kijken wat erop staat, of hoe ze eruit zien. Zelfde verhaal voor trompetten.
Toeterse :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 jan 2004 23:33 
Offline
Moderator

Geregistreerd: 20 maart 2002 12:00
Berichten: 5020
Wil ik toch wel even kwijt dat ik niet geloof dat de meeste docenten die al bij het begin van je spel aanraden tot aanschaf van een Vincent Bach mondstuk ( of aanverwante kopieeen ) het allemaal mis hebben.
En op de manier zoals het gesteld word door Hans en Baszz krijg ik dat wel dat idee.
Namens mijn eigen vroegere leraar, en namens alle andere docenten die kennis van zaken hebben en deze mondstukken aanraden ( dit doen ze omdat ze kennis van zaken hebben, geloof me ) wil ik daar toch wel even mijn ergernis over kwijt

_________________
http://marnixblogt.blogspot.com/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 jan 2004 07:44 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 25 dec 2003 09:24
Berichten: 2114
ok marnix daar heb je gelijk in die mensen weten echt wel waar ze het over hebben maar het is vooral het advies van een willekeurige trompet zaak
waar ik een aantal keren heb gehoord dat ze meestal VB aanraden en daar ook het meeste van op voorraad hebben liggen , want dat is makkelijk pakken etc en hij heeft de meest voorhand liggende maten VB dan .
Ze hoeven helemaal niet slecht te zijn maar als je leraar (die er verstand van heeft) het me ook niet aanraad , ja dan ga ik niet zeggen oooooh maar ik koop er lekker wel een.
En dat wilde ik even aan jullie kwijt

mvg Bas van Oostrom


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 57 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.