trompet.nl > forum > Toon onderwerp - "Internet Horntrader" in Nederland / Europa ? - Zo
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 19 apr 2024 17:11

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 maart 2002 17:08 
Offline

Geregistreerd: 15 sep 2001 16:18
Berichten: 391
Woonplaats: Belgium
Toch zweer ik bij m'n bach stradivarius. Ik speelde al op veel verscheidene trompetten maar m'n bach komt erboven... Ik moet wel toegeven dat ik nog nooit op een Van Laar trompet gespeeld heb en ik zou dat graag es doen, hier worden hele goeie dingen over Hub Van Laar zijn trompetten verteld. Misschien als ik in de toekomst een C-trompet aanschaf ga ik eens op bezoek. Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van trompetten van Duitse makelij. De Duitse trompetten waar ik op speelde hadden immers een klankpatroon waar ik niet van hield.<p><br>PS: Waar is Hub Van Laar zijn heiligdom eigenlijk gesitueerd?<p><p>


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 maart 2002 17:54 
Offline

Geregistreerd: 06 maart 2002 14:49
Berichten: 185
Woonplaats: hierzo
in Margraten, Limburg.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 maart 2002 22:27 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 16 sep 2001 22:02
Berichten: 1706
Woonplaats: ´s-Hertogenbosch
Kenny, je had gelijk vwb de klank van Duitse trompetten. Er is een aantal fabrikanten die die klank nog steeds in ere houden.<br>Wees echter niet verbaasd over de nieuwe generatie. Die zijn echt (ook qua klank) beter dan menig Amerikaan. De Duitse klank bestaat bij hen niet meer, daarvoor heeft de markt zich te veel ontwikkeld.<p>Ook in Oostenrijk zit een goeie, VMI. Spreekt ontzettend snel aan en hebben een zeer open, heldere klank, een prima leadtrompet. Ik heb overwogen om ze te importeren maar ze hebben een dusdanig design dat ik bang ben dat niemand ermee gezien wil worden en daarom onverkoopbaar zijn. <br>Wat vindt jij ervan Kees de Leeuw, heb je ze gezien in Frankfurt?<p>


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 maart 2002 01:28 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 16 sep 2001 22:02
Berichten: 1706
Woonplaats: ´s-Hertogenbosch
Ik bedoel niet die gouden met die driedubbele beker want die was al verkocht voor E9000,- (!)Ik bedoel ook niet de Shark No. 9 want daar bezeer je je volgens mij aan met al die scherpe tanden. Maar de top van de "gewone" modellen, de Referenz, daar was niets mis mee. Vooral de versie met Palladium-coating (Verpalladiumd?)<br>Ik vraag me af of er mensen zijn die erop durven te spelen, qua uiterlijk dan, de klank is gewoon heel goed.<p><br>www.brassimport.nl


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.