trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Tijd voor een expert? - Mondstuk laten aanmeten?
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 27 apr 2024 20:42

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 mei 2003 10:07 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 sep 2002 12:28
Berichten: 600
Woonplaats: 't Gooi
Gaan we nu weer dezelfde (aggressieve) discussie over mondstukaanmeten voeren? Nee toch he! Dat onderwerp hebben we behoorlijk uitvoerig behandeld lijkt me. Lees de oude posts er nog maar eens op na.


8)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 jul 2003 15:18 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 jul 2003 10:31
Berichten: 106
Woonplaats: Zichem
Kijk, ik heb mijn eerste mondstuk 6 a 7 jaar geleden laten aanmeten, en ik moet zeggen, ik heb het me nog geen enkele moment beklaagd. Ondertussen heb ik me ook een mondstuk laten aanmeten voor bugel, cornet en piccolo (wat ik enorm veel gebruik) en ik ben met alle 4 enorm tevreden. Ik wil hier niet mee zeggen dat iedereen even tevreden is (wat duidelijk blijkt uit dit forum), maar ik zeg alleen dat het niet voor iedereen slecht uitvalt. Ik ben enorm tevreden met mijn mondstukken.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 jul 2003 16:18 
Offline
Moderator

Geregistreerd: 20 maart 2002 12:00
Berichten: 5020
Tja dan ben jij gewoon een van de bevoorrechte geluksvogels, of heeft meneer Rensink zich eens niet vergist, het kan allebei, ik houd hhet op het eerste. Als je op die manier bij iemand mondstukken gaat aanmeten, heb je natuurlijk een klein kansje dat het wel eens goed zou kunnen zijn.

Maar vraagje he? Meneer rensink doet van alle blaasinstrumenten een mondstuk aanmeting, je zou dan zeggen dat hij ook elk instrument zou moeten kunnen bespelen, alleen al om er kennis van te hebben, lijkt mij dit logisch. Speelt hij uberhaupt een instrument, of acht hij deze feeling overbodig en kan hij het zonder???

_________________
http://marnixblogt.blogspot.com/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 jul 2003 09:43 
Offline

Geregistreerd: 27 apr 2003 13:45
Berichten: 499
Woonplaats: Achterveld
Allereerst sluit ik me bij het gros van de forumiasten aan. Mondstukaanmeting lijkt mij helemaal niks.
Rensink heeft ook een eigen site die er wel profesioneel uitziet.

Trek je eigen conclusie maar


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 jul 2003 18:45 
Offline

Geregistreerd: 22 jun 2002 16:08
Berichten: 1845
Woonplaats: Groningen
Volgens mij kan hij wel spelen, maar heeft hij vooral jaren van dirigeerervaring opgedaan (om meer over de klank ed te weten te komen) heeft hij mij verteld :?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 dec 2003 22:35 
Offline

Geregistreerd: 17 dec 2003 22:28
Berichten: 1
Woonplaats: schalkhaar
ok allemaal leuk maar hoe weet ik nou welk mondstuk ik moet hebben ??????

ik speel bij een dwielkapel en ik moet vaak veel lucht geven omdat ik anders nie ben te horen want ik ben de enige dame ! nou kan ik flink spelen, maar toch!
ik heb nu een JK 2C ik heb geen flauw idee of hij goed is voor mij!hij speelt wel goed maar ja.......
nou vertel vertel want ik weet het ook nie

Groetjes Genny

_________________
tja ik ben genny ik zit in een dweilorkest! ben 20!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 dec 2003 11:36 
Offline
Moderator

Geregistreerd: 20 maart 2002 12:00
Berichten: 5020
je geeft zelf het antwoord al: je vind hem wel goed spelen, nou niks aan doen dus.....

_________________
http://marnixblogt.blogspot.com/


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 113 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.