trompet.nl > forum > Toon onderwerp - problemen bij uitzoeken - hoe doe je het goed??
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 27 apr 2024 16:38

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
 Berichttitel: henk rensing
BerichtGeplaatst: 18 dec 2002 18:28 
voor alle duidelijkheid. Ik kraak Henk niet af, heb er nooit gebruik van gemaakt uiteindelijk. Iedereen is inderdaad vrij de keuze zelf te maken.


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 dec 2002 00:05 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 maart 2002 22:06
Berichten: 344
Woonplaats: Zutphen
Als je een beginnende trompetter bent en je denk dat je 7C niet meer voldoet moet je gewoon bij Henk langs gaan. Het mondstuk dat hij je aanmeet zit heel aardig in de buurt van waar je wezen moet is mijn persoonlijke ervaring. Als je dan later wat meer ervaring hebt en weet wat je veranderen wil, dan kan je zelf verder gaan zoeken. Je weet dan in ieder geval dat je aardig goed bent begonnen met je zoektoch naar de heilige graal euh ik bedoel het ideale mondstuk


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 dec 2002 08:14 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 04 dec 2002 10:24
Berichten: 89
Woonplaats: Sleen
rproost schreef:
Je weet dan in ieder geval dat je aardig goed bent begonnen met je zoektoch naar de heilige graal euh ik bedoel het ideale mondstuk

Amen!
Alleen jammer dat die quest (kattaklop kattaklop :wink:) al gauw honderden guldens kost. Is het misschien een idee om via deze site tweedehands mondstukken uit te wisselen / verkopen / verhuren? (Misschien een databank van mondstukken die voor bijv. 3 maanden gehuurd kunnen worden).


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 114 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.