trompet.nl > forum > Toon onderwerp - shulman trompet stabilisator
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 28 maart 2024 15:59

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 jan 2002 10:13 
Offline

Geregistreerd: 14 jan 2002 22:44
Berichten: 8
Woonplaats: Dordrecht
ik ook; vandaar mijn vraag of dit stabilisator te koop is in Nederland;<br>misschien dan dat deze beschikbaar is om voor het uitproberen.<br>bedankt voor de reactie Rene

_________________
Latin (music) lover


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 jan 2002 10:34 
Offline

Geregistreerd: 18 sep 2001 07:46
Berichten: 764
Woonplaats: Utrecht
Ik vraag me af of er geen simpeler methoden zijn om je houding en alle zaken daaromtrent te verbeteren...300 euro vind ik wel een boel geld voor iets wat je ook bij een goede docent kan leren: een goede houding.<br>Maar zoals iemand al zei: misschien is het te vroeg om een mening te hebben over iets wat je niet geprobeert hebt.<p>Edited by: A3aan

_________________
...koffie met iets lekkers .NL


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 jan 2002 13:20 
Offline

Geregistreerd: 13 dec 2001 15:51
Berichten: 69
Woonplaats: nederland
Wat ze wel niet verzinnen om geld te verdienen.....gewoon recht staan of even langs iemand die er verstand van heeft (waarschijnlijk gratis) als je niet kan onthouden hoe je stond is deze stabilisator misschien een oplossing? Als het beter speelt omdat het hout trillingen doorlaat,moet je er dus ook mee het podium op,anders heb je er ook niks aan....ziet er leuk uit zo'n ding om je nek!<p>Edited by: hansito<p>Edited by: hansito


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 jan 2002 14:10 
Offline

Geregistreerd: 18 sep 2001 07:46
Berichten: 764
Woonplaats: Utrecht
Hahahaha...ik zou het voor de gein een keer moeten doen..

_________________
...koffie met iets lekkers .NL


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 apr 2002 21:45 
Offline

Geregistreerd: 02 dec 2001 22:10
Berichten: 2
Ik was de gene die over de trompet stabilisator van Matt Shulman een vraag stelde, niemand kon mij hierover helaas iets zinnigs vertellen.<br>Inmiddels heb ik het apparaat aangeschaft en gebruik het al enige maanden, ik ben er zeer over te spreken.<br>Wat het doet is het dwingt je om een correcte houding aan te nemen tijdens het spelen, waardoor de toon groter en mooier wordt en het speelgemak toeneemt. <br>Rechte rug, borst omhoog en schouders ontspannen, de ideale houding, helaas is dit zonder het appparaat zo moeilijk vol te houden je bent al met zoveel dingen tegelijk bezig, een verkeerde houding sluipt er makkelijk in wat funest is voor de toonvorming. Voordeel is ook dat de trompet door het apparaat gedragen wordt en volledig in balans ligt, hierdoor hoef je niets meer te tillen en kunnen je schouders onspannen blijven. Kortom een aanrader voor iedere serieuze trompettist!!! <p>Bewerkt door: Hans de Bos


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 apr 2002 07:13 
Offline

Geregistreerd: 06 maart 2002 14:49
Berichten: 185
Woonplaats: hierzo
Ik ken iemand die iets soortgelijks heeft voor trombone ( Ergobone ) Zijn klachten in de elleboog en schouder zijn aan het verdwijnen. Het heeft dus wel degelijk nut! ( ook gezien bovenstaand verhaal ) <br>Ik denk alleen dat het zin heeft als je echt veel moet spelen en klachten hebt.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.