trompet.nl > forum > Toon onderwerp - gig-bag - voor de openbaar vervoer muzikanten
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 28 apr 2024 09:21

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 apr 2002 19:30 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 12 feb 2002 00:30
Berichten: 25
Woonplaats: Ede
Trompet, 4 boeken, map, heeeeeeel veel stencils en brieven, schoolboeken,eten en waterflesje. Dit als ik naar school ga. <br> <br>Dit is als ik naar orkest ga;<br>Dempers, grote zware lessenaar, volle map en psalmboek, lunchpakketje, trompet-standaard, soms ook nog een es-cornet, en natuurlijk niet te vergeten de bes trompet! Zie je mij al door de trein heen strompelen? <br>

_________________
Zonder drank geen klank. En zo haal ik uit beide interesses het maximale! ;)


Share on Facebook Share on Twitter Share on MySpace Share on Delicious
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 apr 2002 20:19 
Offline

Geregistreerd: 21 dec 2001 16:31
Berichten: 235
Neem gewoon een goeie koffer en een rugzak. Staat op het eerste gezicht misschien niet "professioneel", maar is wel handiger en veiliger dan alles maar in je gig-bag stoppen. <br>De lichtgewicht koffers van FEL, "Orly", zijn zeer goed. Veel strijkers gebruiken ze ook( en die willen altijd een zeeeer goede koffer voor hun instrumenten). Meerdere trompettisten, ook pro's, gebruiken er eentje. Er kunnen twee trompetten in en een vak voor dempers en andere rommel of je piccolo. Op de bovenklep zit een zeer groot vak voor muziek, waarschijnlijk groot genoeg voor een gemiddeld gevulde map. Er passen in ieder geval van die enorm grote orkestpartijen met gemak in. Je kunt die koffer ook nog op je rug dragen. <br>Heb er zelf ook eentje, waar ik al heel wat jaren tevreden mee ben. Inmiddels zie je ze heel veel. Ik weet dat Hub van Laar ze heeft staan. Misschien dat ze ook nog ergens anders te verkijgen zijn, dat zou je effe moeten checken.<br>Ze zien er trouwens niet zo lomp uit als die protec hutkoffers, die trouwens ook goed zijn, alleen een beetje lomp.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 apr 2002 22:15 
Offline

Geregistreerd: 06 maart 2002 14:49
Berichten: 185
Woonplaats: hierzo
Ik heb zo'n protec..inderdaad errug lomp...ik ga ook voor iets anders...ik neem jou tip mee


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 apr 2002 13:03 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 16 dec 2001 21:33
Berichten: 253
Woonplaats: Amsterdam
ik heb een eurobag (F400-, - korting) en die is ook wel groot maar daarom koop je toch zo´n ding? omdat je alles erin kwijt kunt. liever 1 grotere dan 2 of drie kleine, dacht mij!

_________________
just play every day!!!!!
:)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 apr 2002 15:58 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 10 jan 2002 19:54
Berichten: 1038
Woonplaats: Groningen
Ben het niet mee eens dat ze juist groot moeten zijn. Juist omgekeerd. Ze moeten in het openbaar vervoer of op de fiets juist klein zijn. Ik ben student en neem m'n trpt elke vrijdag mee naar de hometown, maandags weer naar huis. Heb een gigbag voor E 42,-


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: gig-bag - voor de openbaar vervoer muzikanten
BerichtGeplaatst: 03 feb 2003 01:50 
Offline

Geregistreerd: 15 jun 2002 01:42
Berichten: 13
Woonplaats: Groningen
Heb twee weken geleden een Wiseman koffer besteld in Engeland.
Was er inmiddels flauw van altijd m'n Protec trompet/bugel koffer mee te sjouwen.
Lomp ding.

Ik heb me laten vertellen dat Wiseman koffers ontzettend solide zijn, en weinig groter dan een gigbag (voor twee instrumenten). Komt inclusief allerlei ascessoires, zoals schouderriemen enz. zodat je 'm ook als "rugzak" mee kunt nemen. Verder kun je de koffer zelf indelen, met vakken en rubberblokken enz.
Nadeel is de prijs, maar daarvoor heb je wel iets voor je leven.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: gigbags
BerichtGeplaatst: 03 feb 2003 14:45 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 09 feb 2002 10:48
Berichten: 772
Woonplaats: Rijswijk
Grootste collectie gigbags
AMR - EUROBAG - BAGS - BAM - BRASSBAGS - JOHNSON - PROTEC e.a.

vindt je in..........................................

Rijswijk. - say no more.....


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 feb 2003 01:52 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 16 sep 2001 22:02
Berichten: 1706
Woonplaats: ´s-Hertogenbosch
Exact, en in Rosmalen :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 44 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.