trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Silent Brass, vernieuwde versie - Vraag omtrent de nieuwe Si
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 28 apr 2024 08:10

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 maart 2002 16:27 
Offline

Geregistreerd: 25 maart 2002 16:22
Berichten: 1
Woonplaats: Eersel
Ik overweeg de aanschaf van een Silent Brass systeem. Ik twijfel echter wat de voordelen zijn van de nieuwe Silent Brass serie ten opzichte van de oude. Het gaat hierbij met name om de ST9 serie (de "goedkoper" variant van Silent Brass). De ST5 biedt veel optie's maar is echter, naar mijn mening, erg prijzig.<br>Graag jullie meningen/reacties.<br>

_________________
LM


Share on Facebook Share on Twitter Share on MySpace Share on Delicious
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 apr 2002 19:42 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 10 jan 2002 19:54
Berichten: 1038
Woonplaats: Groningen
Ik gebruik alweer een tijdje de 'oude' versie. (dat is die zonder display). Ik heb 'm ongeveer 1,5 jaar geleden tweede hands van een sectiegenoot gekocht. Hij bevalt me nog steeds erg goed. (Ik 'woon op kamers' en gebruik 'm door de week altijd.) Maar dingen als extra echo of zo... Dat speelt gewoon niet lekker. Verder: koop 'm alleen als je zeker weet dat je 'm nodig hebt (zoals in mijn geval). Voor de lol gebruik je 'm toch niet; zonder speelt namelijk altijd nog lekkerder. <br>Ik gebruik twee functies van het apparaat: de studio en concerthall instellingen. Verder draai ik nergens aan.<br>Kortom: als er echt zo'n groot verschil in prijs is: neem de goedkopere. Tenzij je zeker weet dat je hem heel veel gaat gebruiken.<br>Hopelijk kun je iets met deze informatie.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 maart 2003 08:31 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 08 maart 2003 20:25
Berichten: 27
Woonplaats: IJsselstein
'K weet niet of dit nog enigzins actueel is voor je: Ik heb sinds een tijdje de "nieuwe" goedkopere ST9 uitvoering, en ben er wel tevreden mee. Het ding heeft maar een paar mogelijkheden: Galm en geen galm. Die eerste gebruik ik bijna nooit, en voor de rest heeft ie dus ook geen functies die ik toch niet zou gebruiken, en waarvoor je wel moet betalen. Ik zou zeggen, ga voor de goedkopere!

_________________
www.blaasmuziek.net, de site van het IJsselsteins Fanfareorkest "Excelsior"


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 41 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.