trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Silent Brass
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 27 apr 2024 21:55

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 jan 2003 19:26 
Offline

Geregistreerd: 28 dec 2001 22:21
Berichten: 40
Woonplaats: omg. amersfoort
Toen ik nog bij mijn ouders woonde deed ik ook eindeloze loopjes met als gevolg dat na twee dagen iedereen in huis en zelfs de buren "mijn" loopjes liepen te fluiten en te zingen, en als het dan bij mij eens niet ging was er altijd wel een grapjas die even zijn hoofd om de hoek van de deur stak om het loopje even voor ze zingen! :evil: :evil:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 jan 2003 22:02 
Offline

Geregistreerd: 02 jan 2003 10:53
Berichten: 90
Silent Brass is best wel ok, vooral mijn buren zullen dit kunnen bevestigen. Ik speel wel bijna nooit met de versterker en hoofdtelefoon, dan bedrieg je jezelf volgens mij, alleen de demper volstaat om een uurtje lekker te 'Clarken'.

Ik speel ook zeer veel met met een cup mute, volledig tot tegen de beker geschoven. Het volume is ongeveer hetzelfde als dat van de Silent Brass maar naar mijn gevoel is de weerstand en trefzekerheid beter te vergelijken met 'open' spelen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 maart 2003 15:05 
Offline

Geregistreerd: 23 jan 2002 10:56
Berichten: 16
Woonplaats: Heerlen
Ik vind een silent brass niet fijn om mee te spelen het is gewoon totaal niet echt. Je speelt best zwaar en het geluid wat je hoort is echt gewoon slecht het lijkt totaal niet. Ik heb hem ook alleen om mee te oefenen wanneer mijn ouders thuis zijn.
Als ik het nog eens moest kopen deed ik het absoluut niet want het is het geld helemaal niet waard.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 37 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.