Citaat:
Ik zou Erik dan ook willen vragen in het vervolg toch inhoudelijk te blijven reageren, zoals we van hem gewend zijn.
SORRY?? Zoals we dat van hem gewend zijn?!
Dan zal ik nog 1 keer helder uitleggen waarom ik het hier aftrap!
Juist door dit soort reacties! Het dogmatisch afzeiken van iedereen die lager staat in de denkbeeldige rangorde. Waarom?? geen idee... ik verzin het niet.
Er zijn mensen op dit forum (en daar schaar ik ZEKER dhr Veldkamp bij) die zichzelf verheven voelen boven anderen omdat ze, ja waarom eigenlijk...
In zijn geval vraag ik me echt af waarom, want hoewel hij waanzinnige chops heeft zie ik geen aanwijzingen dat hij een betere muzikant (lees het goed dames en heren!) is dan bijvoorbeeld ondergetekende. Omdat hij in een Glenn Miller coverband speelt? (gechargeerd maar dat is het in feite wel toch?)
En dan kunnen alle gevestigde ordes en collega's het schijt krijgen, ik weet zelf wel wat ik waard ben. Muziek zit hem namelijk niet alleen in fysieke skills als een C4 of tempo 200...
Dan zijn er ook mensen als Marnix die zichzelf ineens zien tot redder van Trompet.nl en onderwerpen dusdanig gaan censureren dat mijn maag zich omdraait. WTF!! En dan gaan piepen dat ze het allemaal zo goed bedoelen... Dat vind ik zo mogelijk nog irritanter dan het gedrag van dhr Veldkamp.
Ik heb toevallig naar aanleiding van een privé bericht van Marnix en Daniel nog even gedacht och... wellicht heb ik wat overdreven gereageerd...
Maar na dit topic gelezen te hebben ben ik eruit! Definitief bye bye!!
Zo ga je dus NIET met elkaar om! Als een leuk filmpje als dit, goed geformuleerd door de topic starter, al niet eens op een normale manier ontvangen wordt?
WAT DOEN WE HIER DAN MET Z'N ALLEN!! Dat is toch te triest voor woorden?!
@Roel, ik waardeer je pogingen en begrijp je doelstelling maar je bent gek als je hier nog mee doorgaat. Ga je tijd beter besteden man! Scheelt je ook een hoop frustratie!
@Marnix, denk goed na waar je mee bezig bent!
@Erik, wat ontzettend jammer dat je zo onwijs star en koppig bent.
volgens mij ben je bezig om dit hele forum om zeep te helpen!
Terwijl je zulke waardevolle bijdragen zou KUNNEN leveren! (en ook bij grote regelmaat levert, eerlijk is eerlijk)
@de rest: Succes met trompet spelen!!
@iedereen die nog hoop heeft: succes, ik hoop dat het iets oplevert en succes!
ik weet het, ik lijk de come-back kid wel, maar het jeukte en kon het niet laten! Temeer om een aantal mensen die het goed bedoelen een hart onder de riem te steken.
gegroet Joost