trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Paul Cacia - wat vind u?????
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 27 apr 2024 07:18

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 nov 2001 18:26 
Offline

Geregistreerd: 15 sep 2001 16:18
Berichten: 391
Woonplaats: Belgium
http://www.tasteebros.com/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 sep 2002 08:03 
Offline

Geregistreerd: 02 sep 2002 19:56
Berichten: 12
Woonplaats: Mook
Anderz moet je eens wat samples van rafael mendez downloaden.

WOW

8O


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 sep 2002 08:13 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 mei 2002 23:10
Berichten: 148
Woonplaats: Eindhoven
Er zijn zat trompettisten die als James Morrison kunnen spelen. Wat dachten jullie van Jerry Hey of Chuck Findley of wijlen Conrad Gozzo of Waymon Reed etc.

Paul Cacia klinkt af en toe als het hoogste register van een kerkorgel. Ik ben er niet echt kapot van, maar het komt op een smaak aan, net als Sandoval.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: James Morrison
BerichtGeplaatst: 09 sep 2002 13:20 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 09 feb 2002 10:48
Berichten: 772
Woonplaats: Rijswijk
Voor mij is James Morrison de ultieme koper blazer !! hij doet alles, vooral Trombone en Trompet - Lead / ballads / geweldige stijlvolle en gedurfde improvisaties - die man gaat altijd tot het uiterste en speelt met zijn hart. Smaken verschillen maar dit is voor mij "de man"

De beste impressie vind je op de CD SNappy Doo, hierop laat hij horen wat hij alemaal kan !
Speelt een complete bigband bezetting (sax, trp. en trb. en een piano solo) een gospel nummer met een hele brassband bezetting en een tuba stukje waarbij hij 4 6 stemmig tuba's speelt !! weergaloos.

Waarom naar Duitsland ?!! als het Goed is komt hij volgend jaar naar Nederland ............ :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 sep 2002 19:22 
Offline

Geregistreerd: 15 sep 2001 16:18
Berichten: 391
Woonplaats: Belgium
hmm... de ultieme koperblazers zou ik hem zeker niet noemen. Ik zou hem in elk geval in mijn symfonisch orkest niet moeten hebben, soms heeft hij meer weg van een snijbrander. Net hetzelfde met Doc Severinssen. De doc speelt ietsje symfonischer maar toch nog altijd liever Peter Masseurs, Manu Mellaerts of Benny Wiame!

Toch hou ik ontzettend van zijn muziek. Geweldige highblower en jazzartiest maareuh, ultieme koperblazer, neen hoor...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: ultiem !!
BerichtGeplaatst: 11 sep 2002 09:21 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 09 feb 2002 10:48
Berichten: 772
Woonplaats: Rijswijk
Je heb gelijk !! maar uniek in zijn gerne ........ :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 jun 2003 08:49 
Offline

Geregistreerd: 05 jun 2003 10:15
Berichten: 28
Woonplaats: Stein Limburg
Rene Berghorst schreef:
Ach wat een lulkoek!<br>Sandoval kan echt alleen maar hard en hoog en dat kun je van James! en niet Jim want die is al een paar jaar dood ( zanger van de DOORS) niet zeggen.<br>Vraag sandoval eens een stukkie met gevoel te spelen en hij geeft niet thuis, nogmaals alleen hard en hoog!<br>Vraag me af of je de cd van James Morrison hebt beluisterd, geloof er niks van!<br>En iemand beoordelen op een paar kleine stukjes mp3 vind ik niet helemaal eerlijk.<br>Ik heb de cd screammachine in huis en die man kan echt wel iets meer dan iemand imiteren.


hoi rene,

ikzelf ben een grote fan van Arturo Sandoval, heb inmiddels al zijn cd's en geloof niet dat hij alleen hoog en hard kan. Tweemaal heb ik hem op North sea jazz live gezien en moet zeggen dat ik zijn cd opnames minder vindt dan de live versie. De man is echt een brok energie, maar weet ook met gevoel de luisteraar te raken. anderhalf uur knallen zoals de heren Ferguson en Morrison doen, maar dan met de finesse en techniek van Sandoval.

Persoonlijk vind ik Sandoval een van de meest complete spelers op aarde.

Ciryl

_________________
I'm NOT gonna faint on the Trippa G!!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 jun 2003 15:18 
Offline

Geregistreerd: 27 feb 2003 15:51
Berichten: 809
Woonplaats: Maastricht
Ik vind Paul Gacia een hele goede trompetist, zeker de klank die hij in de hoogte eruit weet te persen, je moet eens een keer proberen of je via WinMX de James Bond Medley van hem kan downloaden (heb hem zlef ook) daar komen toch wat verschillende stijlen en dan kun je zelf oordelen.

_________________
www.hppwolder.nl
www.jabluezz.dse.nl


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 39 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.