trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Maurice André (moet hij niet dringend stoppen?)
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 24 apr 2024 18:51

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 mei 2002 15:49 
Offline

Geregistreerd: 26 apr 2002 15:31
Berichten: 124
Woonplaats: Buitenpost
Dus, tijd om met pensioen te gaan lijkt mij.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 mei 2002 12:46 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 16 dec 2001 21:33
Berichten: 253
Woonplaats: Amsterdam
ik vind dat als je al je hele leven speelt, en er nog zoveel plezier in hebt (en je kan nog zo goed spelen!!!) kan je als je wil wel doorgaan tot het bittere eind! ja toch, de goede man was (is) een fenomeen in de trompet wereld! en als je er dan ook nog zoveel mee kan verdienen, ja.... ik was denk ik ook niet gestopt. :wink:

_________________
just play every day!!!!!
:)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 mei 2002 10:22 
Offline

Geregistreerd: 06 maart 2002 14:49
Berichten: 185
Woonplaats: hierzo
Kijk...hier sluit ik me bij aan!!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 mei 2002 10:51 
Offline

Geregistreerd: 26 apr 2002 15:31
Berichten: 124
Woonplaats: Buitenpost
Dus als je flink in de buidel hebt getast om DE Maurice Andre te beluisteren, betekent het dat de artiest geen verplichting heeft om een kwalitiatief hoogstaande prestatie te leveren? Ik zou mij behoordlijk belazerd voelen. Marco van Basten verdient toch ook geen 10 miljoen meer per jaar ? ('t zou wat zijn, een propje in de spits van AC Milan).


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 mei 2002 18:31 
Offline

Geregistreerd: 15 sep 2001 16:18
Berichten: 391
Woonplaats: Belgium
Man moet masterclasses gaan geven en van dat podium wegblijven. Maurice André speelt enkel nog goed in de hoogte, voor de rest niks meer (dat is althans wat ik eruit afleidde). Tweedejaarsconservatoriumstudent doet momenteel beter! Die vraagt wel geen pakken geld daarvoor. Ik kan wel in al jullie standpunten inkomen hoor maar wie heeft hem daadwerkelijk het laatste jaar gehoord? Waar is de tijd naartoe dat hij van de organisatoren geen frank moest hebben als hij een fout speelde?

MA was een fenomeen. De man verdient alle eer, echt waar!!! Maar je voelt je belazerd als je een concert hebt gehoord. Had het maar Benny Wiame geweest die op het podium stond, of Hardenberger of... Marsalis... (hebben ze willen vragen maar die man is al járen volboekt).

K.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 mei 2002 18:39 
Offline

Geregistreerd: 06 maart 2002 14:49
Berichten: 185
Woonplaats: hierzo
Toch is het erg makkelijk voor iemand ( mezelf inclusief ) om iemand op dit soort dingen te veroordelen....men lijkt wel beter te onthouden en sneller te horen wat er fout gaat, dan dingen die werkelijk fenomenaal zijn.

Ik denk dat als je op een punt komt dat het toch echt niet meer gaat, moet stoppen, maar dat is makkelijk gezegd door iemand van 24...en daarmee bedoel ik mezelf....
Ik vind het heel moeilijk om over zo iemand als Maurice Andre te oordelen en dat doe ik dus ook maar niet....ik blijf gewoon lekker genieten van zijn opnames van vroeger....

P.s. probeer eens zijn Le Canari....Maynard Ferguson kan er nog iets van leren.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 mei 2002 19:38 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 mei 2002 23:10
Berichten: 148
Woonplaats: Eindhoven
tip: luister dan meteen even naar zijn Opera Arias uit 1988. Jouko Harjanne heeft onlangs ook zoiets gedaan.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 mei 2002 17:33 
Offline

Geregistreerd: 18 mei 2002 15:27
Berichten: 35
Woonplaats: westwoud
zolang er publiek komt luisteren naar zijn concerten, blijft hij doorgaan......


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.