Misschien is het allemaal aardig bedoeld hier maar sommige commentaren vind ik toch wat zurig.
Drie dingen:
Volgens mij een volkomen natuurlijk prachtig geluid, misschien in de bovenkamer nog iets teveel geënt op een bepaalde commerciële sound maar volgens mij verdwijnt dat vibrato met de jaren en met voortschrijdend inzicht, zie:
https://www.youtube.com/watch?v=KIwQ-MF6Gs4Dat embouchure roept bij mij enige vragen op zoals: stel dat zij niet bij de kapel begonnen was maar bij een embedded leraar op een muziekschool, had die haar dan zo laten blazen of had die meteen een embouchurewijziging doorgevoerd met vermoedelijk desastreus resultaat?
Met "zo" bedoel ik op z'n Van der Gijp's: iets tussen een klarinet- en een dwarsfluit embouchure in.
Drie. Dat evangelisten verwijt snap ik niet, weet er niets van, noch zie ik enige relevantie. Als je in een maatschappij, waarin de verreweg meest succesvolle solisten plaatjesdraaiende plak- en knip artiesten zijn, met een trompet succes wilt hebben dan moet je wat (zie eerder commentaar bij Rik Mol). Bovendien lijkt het me zeer goed mogelijk dat deze dame een geboren evangeliste is.