trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Kyteman?
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 28 apr 2024 22:12

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 210 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 27  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 maart 2009 10:51 
Offline

Geregistreerd: 30 apr 2006 16:01
Berichten: 352
Woonplaats: Hilversum
Jens schreef:
camel schreef:
Jens schreef:
erikveldkamp schreef:
en die heeft in ieder geval wél genoeg te melden op zijn hoorn!


Heb je de plaat geluisterd van Kyteman geluisterd Erik? Staan schitterende stukken op. En deze jongen kan meer dan genoeg melden op zijn trompet, geloof me. Vraag het anders Eric Vloeimans zelf, de 2 kennen elkaar...


Volgens mij hebben jullie het over 2 verschillende personen.

Namelijk Morris Kliphuis op hoorn
en een gozer die ik verder niet ken op trompet.


Nee, Morris werd er met de haren bijgesleept omdat men zich afvroeg wat hij in dat orkest deed. Misschien moet iemand dat maar eens aan hem vragen dan.... :wink:


Ik zal het Morris vragen wat hij daar deed.

Ik heb ook het genoegen gehad om met die jongen samen te spelen.
Leuke verhalen aan overgehouden.

Ik ken hem uit de tijd dat hij nog trompetspeelde, ook leuk, maar minder succesvol dan op hoorn.

_________________
dyslectjies... dislektis.. dyeisle... uhm... niet goed kunnen schrijven
"Death smiles upon us all, all we can do now, is smile back"
"live and be happy, tomorrow will be worse"


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 maart 2009 11:17 
Offline

Geregistreerd: 16 feb 2004 12:25
Berichten: 243
Woonplaats: Leiden
pim schreef:
Jens schreef:
camel schreef:
Jens schreef:
erikveldkamp schreef:
en die heeft in ieder geval wél genoeg te melden op zijn hoorn!


Heb je de plaat geluisterd van Kyteman geluisterd Erik? Staan schitterende stukken op. En deze jongen kan meer dan genoeg melden op zijn trompet, geloof me. Vraag het anders Eric Vloeimans zelf, de 2 kennen elkaar...


Volgens mij hebben jullie het over 2 verschillende personen.

Namelijk Morris Kliphuis op hoorn
en een gozer die ik verder niet ken op trompet.


Nee, Morris werd er met de haren bijgesleept omdat men zich afvroeg wat hij in dat orkest deed. Misschien moet iemand dat maar eens aan hem vragen dan.... :wink:


Ik zal het Morris vragen wat hij daar deed.

Ik heb ook het genoegen gehad om met die jongen samen te spelen.
Leuke verhalen aan overgehouden.

Ik ken hem uit de tijd dat hij nog trompetspeelde, ook leuk, maar minder succesvol dan op hoorn.


Nou haal jij het doorelkaar :lol: Ik heb met Colin (Kyteman) samengespeeld. Maar vraag jij vooral aan Morris wat hij met Kyteman doet en post het dan graag terug. Misschien dat zijn mening hier wel enig gewicht in de schaal legt :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 maart 2009 12:16 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 03 feb 2009 17:06
Berichten: 1168
Ik heb net even alle Youtube-fragmenten met Colin beluisterd, en hoewel het natuurlijk altijd lastig is om vanaf Youtube een goed beeld van iemand te krijgen, valt me wel op dat zijn klank en intonatie waarschijnlijk met sprongen vooruit gaan als hij zich wat minder aandacht aan zijn choreografie besteedt. Maar wellicht zijn die bewegingen ook vooralsnog nodig om het gebrek aan inhoud te verbergen. Maar nogmaals, dan ga ik af op wat ik op Youtube kan vinden.

Het hiphoporkest op zich vind ik wel erg grappig, vooral die grote trom speler is fantastisch!

_________________
http://www.blazerspartijen.nl
http://www.presidentsofantarctica.com
http://www.aachen-bigband.de
Adams A10 custom, A8 sterling & 4-valve flugel
Austin Custom Brass TA-lead*, Vincent Bach 8B, Yamaha 7B4, Bruno Tilz 4VZF/2


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 maart 2009 13:41 
Offline

Geregistreerd: 16 feb 2004 12:25
Berichten: 243
Woonplaats: Leiden
Roel schreef:
Maar wellicht zijn die bewegingen ook vooralsnog nodig om het gebrek aan inhoud te verbergen.


Aha, weer een mening van een prof. Ik zeg je dus van niet. Maar boeien, wie ben ik. Er lopen hier op het forum meer dan genoeg profs die het beter weten. Al zeggen andere profs (die hier niet op het forum zitten) totaal andere dingen over deze jongen, en is iedereen die met hem heeft gespeeld of hem heeft zien spelen zwaar onder de indruk.

Waarom ik hier zo op doorga? Omdat er zodra er iets van talent de kop opsteekt er over gezeikt moet worden. Zwaar getalenteerde aardige jonge gast heeft een te gekke originele live act bedacht die uitverkoopt door heel Nederland (dat is zeer uitzonderlijk voor een Nederlandse nieuwe act met eigen muziek kan ik je zeggen), speelt zwaar goed trompet en brengt een van de meest verfrissende en goeie platen uit in Nederland in jaren die lovende recensies krijgt. Dus.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 maart 2009 13:53 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 06 mei 2004 10:51
Berichten: 2185
delano schreef:


potverdrie, je kunt zeggen wat je wil, maar die vent heeft wel lekkere meiden in het publiek zitten zeg... 8)

Zo slecht vind ik het niet eigenlijk. Lekkere luister muziek. Inderdaad niet teveel naar kijken, want dan word ik zeeziek, maar zit wel leuk in elkaar.

_________________
Nieuwe link naar een niet zo nieuwe blog. Maar toch.
http://marnixblogt.blogspot.com/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 maart 2009 13:53 
Offline

Geregistreerd: 26 nov 2002 16:28
Berichten: 5688
Ik heb inmiddels de cd "The Hermit Sessions" beluisterd dus heb een wat beter beeld gekregen van hem. D.w.z er staat niet erg veel trompet op, maar wat er op staat bevestigd mijn eerste indruk. De cd is overigens wel goed geproduceerd, maar ik hoor liever andere hiphop muziek. Dit zit meer tegen de gabber scene aan heb ik de indruk.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 maart 2009 14:03 
Offline

Geregistreerd: 16 feb 2004 12:25
Berichten: 243
Woonplaats: Leiden
erikveldkamp schreef:
Ik heb inmiddels de cd "The Hermit Sessions" beluisterd dus heb een wat beter beeld gekregen van hem. D.w.z er staat niet erg veel trompet op, maar wat er op staat bevestigd mijn eerste indruk. De cd is overigens wel goed geproduceerd, maar ik hoor liever andere hiphop muziek. Dit zit meer tegen de gabber scene aan heb ik de indruk.


Die live opname van Sorry vind je dus niet getuigen van kwaliteit? Prima hoor, dan hebben we een totaal verschillende opvatting van wat vet en goed is en wat niet. Overigens, nogmaals, echt grote jongens vinden deze jongen te gek, maar iedereen heeft recht op zijn beeld. Enne, dit is duidelijk gewoon hiphop hoor Erik, niets te maken met gabber. Dat is in ieder geval onzin.....


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 maart 2009 14:16 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 03 feb 2009 17:06
Berichten: 1168
Jens schreef:
Waarom ik hier zo op doorga? Omdat er zodra er iets van talent de kop opsteekt er over gezeikt moet worden. Zwaar getalenteerde aardige jonge gast heeft een te gekke originele live act bedacht die uitverkoopt door heel Nederland (dat is zeer uitzonderlijk voor een Nederlandse nieuwe act met eigen muziek kan ik je zeggen), speelt zwaar goed trompet en brengt een van de meest verfrissende en goeie platen uit in Nederland in jaren die lovende recensies krijgt. Dus.

Ik zeik niet omdat ik erover moet zeiken zodra er iets van talent de kop op steekt.
Ik ken in mijn directe omgeving trompetsolisten die heel erg veel meer te melden hebben, hun instrument beter beheersen en muzikaler zijn, en die krijgen niet de aandacht die Colin krijgt, en dat is wel weer jammer. De charme van Kyteman zit 'm in mijn ogen een beetje in de buitenkant, het randgebeuren. Zijn geluid vind ik in ieder geval ronduit lelijk.

Of hij zwaar getalenteerd is en zwaar goed trompet speelt waag ik te betwijfelen aan de hand van de opnames op Youtube. De liveopname van Sorry vind ik niet goed, nee (al vroeg je het niet aan mij). Dat hij aardig is neem ik meteen van je aan en dat hij een originele act bedacht heeft ben ik helemaal met je eens. Dat hij goed verkoopt en goede recenties krijgt boeit mij niet: Jantje Smit verkoopt ook goed.

_________________
http://www.blazerspartijen.nl
http://www.presidentsofantarctica.com
http://www.aachen-bigband.de
Adams A10 custom, A8 sterling & 4-valve flugel
Austin Custom Brass TA-lead*, Vincent Bach 8B, Yamaha 7B4, Bruno Tilz 4VZF/2


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 210 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 27  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.