finale kan dat ook.
met de micnotator ofzo.
ooit 1 keer gebruikt, maar je moet elke nooit 100% zuiver aanzetten (en stoppen) en echt perfect timen anders is het inderdaad een scherm vol met bagger.
_________________ ------------------------------------------------------------------- bij voetbal gaat het om de winst, bij muziek om gelijkspel
Geregistreerd: 14 aug 2007 15:22 Berichten: 257 Woonplaats: Brunssum
Pff, zo'n usb audio interface is wel duur zeg. vanaf 120 euro heb je er een. Dat is niet niks. Is er geen andere (alternatieve) en wellicht goedkopere mogelijkheid?
(hou aub rekening met deze arme student )
Vast wel, een beetje googlen. Je betaalt natuurlijk voor wat je uiteindelijk krijgt.
Er zijn vast ook wel goedkope microfoons die je rechtstreeks in je soundkaart kunt pluggen. Dat klinkt dan natuurlijk minder dan de wat duurdere oplossing waar je uiteindelijk veel meer plezier van hebt.
Geregistreerd: 14 aug 2007 15:22 Berichten: 257 Woonplaats: Brunssum
@erikveldkamp:
das ook wel weer zo, maar ik heb ook maar 1 kanaals usb audio interface nodig he, en volgens mij is het merendeel wat ik zie op internet is meerkanaals.
@johanb:
ok, zie nu je reactie over die condensator mic. Zou je mij eens wat geluidsvoorbeelden van je kunnen sturen? dan kan ik eens horen wat het voor iets is precies.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen