Geregistreerd: 13 aug 2003 13:19 Berichten: 173 Woonplaats: Nijmegen
bartjefrit schreef:
SLECHTS vierstemmig Denk jij dat er stukken zijn die ook daadwerkelijk 12 verschillende stemmen omvatten?
Iksnap dat er geen 12 stemmige stukken zijn. Alleen vond ik dit stuk persoonlijk niet zo heel sterk om met een sectie van 12 te spelen. Niet dat ik nu gelijk een dozijn nummers weet die beter zouden kunnen, het was slechts een observatie.
SLECHTS vierstemmig Denk jij dat er stukken zijn die ook daadwerkelijk 12 verschillende stemmen omvatten?
Iksnap dat er geen 12 stemmige stukken zijn. Alleen vond ik dit stuk persoonlijk niet zo heel sterk om met een sectie van 12 te spelen. Niet dat ik nu gelijk een dozijn nummers weet die beter zouden kunnen, het was slechts een observatie.
Nee ik snap wel wat je bedoelt; ik denk dat het laatste stuk gewoon een beetje een "We are the world" effect moest hebben of zo
Geregistreerd: 03 feb 2004 20:39 Berichten: 3151 Woonplaats: Kortenhoef
Hmm, volgens mij hoorde ik een kicks in McArthur park!
Nee, serieus, dat klonk geweldig, ik zit hier gewoon met kippenvel achter m'n computer!
Toch maar eens kijken of ik er de volgende keer niet naartoe kan!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen