Geregistreerd: 27 feb 2003 15:51 Berichten: 809 Woonplaats: Maastricht
de trompetisten,Reinhold Friedriech, hakan Hardenberger en Wynton Marsalis hebben hindemith opgenomen, ze zijn bij mij down te loaden bij Winmx enz, alleen OpenNap servers.
maar ik heb ze alledrie dus zoek en gij zult vinden want ben 24 uur per dag online.
Ik weet niet of ik Hindemith wel van ons aller Maurice zou willen horen....Ik heb een oude opname van Arutunian van hem, en dat vind ik toch allemaal wat te licht, te Frans.
Hindemith is ook zo'n werk wat met enige kloten gespeeld moet worden, en daar is Maurice niet de beste voor, ik vind hem echt top voor Haydn hummel, tartini, telemann, tomasi, al die lichte( nou ja licht) piccolo dingen, maar het "zware" Duits-russische werk hoor ik toch liever van Dokschitzer, HardenbergerPeter Masseurs ed.
( Wederom, om ruzie te voorkomen, dit is mijn mening, beste forum deelnemers....)
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen