trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Muziek uitwisseling
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 29 maart 2024 09:22

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Muziek uitwisseling
BerichtGeplaatst: 12 feb 2003 16:18 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 11 feb 2003 10:28
Berichten: 83
Woonplaats: Hengelo
Zijn er mensen die online hun muziek uitwisselen, zonder direkt bij Kazaa of andere muziek uitwisselingsprogramma's te gaan zoeken, wou ik deze vraag toch even stellen.

Ik vind veel trompet muziek mooi, maar mijn voorkeur gaat uit naar Maynard Ferguson, Arturo Sandoval, maar ook bv. Rebirth Brassband of Tower of Power, maar dit zijn de voor mij bekende artiesten.
Mischien kan iemand ook nog andere trompetisten of bands noemen.
en mochten er inderdaad mensen zijn die uitwisselen dan ben ik graag bereid mee te doen, ik heb van bovenstaande artiesten cd's, maar ook nog wel van een paar meer.

Rob


Share on Facebook Share on Twitter Share on MySpace Share on Delicious
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 feb 2003 11:32 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 04 dec 2002 10:24
Berichten: 89
Woonplaats: Sleen
Citaat:
Neem allemaal eens een kijkje op onze HOMEPAGE. zeg ons wat jullie er van vinden.
Met vriendelijke groet
Rob

Welke HOMEPAGE? naast de knop WWW is het misschien ook verstandig een URL in je signature te zetten.

Ok daar gaat ie: Als ik op www druk, krijg ik een scherm dat te klein is voor de informatie die je wil laten zien -> er is geen menubalk en het "kader" klopt absoluut niet meer.
Bovendien krijg ik een (Javascript???) foutmelding: Fout op pagina.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 feb 2003 13:29 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 11 feb 2003 10:28
Berichten: 83
Woonplaats: Hengelo
Dat er een fout aangegeven wordt is mij bekend, ondanks deze foutmelding is het mogelijk onze pagina goed te zien, daar zijn ze mee bezig.
Dat de verhoudingen niet kloppen of dat je geen menubalk ziet, komt waarschijnlijk omdat je je beeldscherm niet goed hebt ingesteld.
Om onze pagina WWW.Hengelerweendblaozers.nl perfect te kunnen zien moet je je beeldschermresolutie hebben ingesteld op 1024 x 768 Pixels.
Bij deze nog sorry voor het ongemak, maar we hopen toch dat jullie nog eens komen kijken.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 feb 2003 08:46 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 04 dec 2002 10:24
Berichten: 89
Woonplaats: Sleen
Rob.fct schreef:
Dat de verhoudingen niet kloppen of dat je geen menubalk ziet, komt waarschijnlijk omdat je je beeldscherm niet goed hebt ingesteld.
Om onze pagina WWW.Hengelerweendblaozers.nl perfect te kunnen zien moet je je beeldschermresolutie hebben ingesteld op 1024 x 768 Pixels.
Mijn beeldscherm staat op 1024 x 768. Het probleem zit'm in het feit dat IE niet op volledig scherm springt maar een venstertje van ca. 700x550 laat zien.
En dat zou ook geen probleem moeten zijn: IE kent immers scrollbalken!
Nergens op de pagina staat dat hij "best viewed in 1024 x 768" is. Het is ook geen kwestie van of er dingetjes niet recht onder elkaar staan ofzo (wat jij "perfect" noemt), maar van wel of geen menu en dus toegang tot onderliggende pagina's.
M.a.w. het is nogal drastisch om alle blinden en slechtzienden die 800x600 (toch nog gauw zo'n 50% van alle computergebruikers) of misschien zelfs wel 640x480 (ok, die mensen hebben echt een probleem) draaien en alle mensen bij wie IE of Netscape niet automatisch op volledig scherm springt de toegang tot de site te ontzeggen (hoe moet ik immers weten dat er een menu is als ik hem niet zie?)!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.