trompet.nl > forum > Toon onderwerp - De Haske uitgaves bijv. Damrow, Sparke, Veldkamp, Vizzutti
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 28 apr 2024 08:56

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 feb 2005 13:21 
Offline

Geregistreerd: 03 feb 2003 10:20
Berichten: 429
Woonplaats: Gouda
Hoera! De pianopartij heb ik inminddels binnen!




Nu het trompetboek + cd nog.... (zucht)

Er zitten echt leuke stukken tussen trouwens. Het is qua uithoudingsvermogen wat zwaarder dan festive baroque bijvoorbeeld. Er komen een aantal hoge c's in voor en zelfs optioneel een e3 geloof ik.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 feb 2005 17:59 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 okt 2004 14:40
Berichten: 61
Woonplaats: Geulle
Concert studies van Philiph Smith is inderdaad erg goed.

Ik heb hier 3 stukken op de europese finale van yamaha gespeelt, waarvan 2 van philiph smith. Als je die goed wilt spelen heb je een goede uitdaging.

Zelf heb ik ook de cd, als iemand een bepaald stuk wilt hebben. dan hoor ik het graag :)

_________________
Just do it


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 feb 2005 12:00 
Offline

Geregistreerd: 05 feb 2005 22:15
Berichten: 210
Woonplaats: Assen
Ik heb nu van Allen Vizzutti fusion 2. Die is best leuk, alleen wat weinig uitdaging qua soleren enzo. Van de Hakse is jazzrock in the USA ook errug gaaf! Wie uitdaging zoekt, moet deze echt proberen! :)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 maart 2005 23:02 
Offline

Geregistreerd: 24 maart 2005 19:39
Berichten: 17
bartjefrit schreef:
Ik heb de catalogus binnen gekregen; de volgende boeken heb ik op mijn 'verlanglijstje' gezet:

New Swing (Veldkamp)
20 caprices for trumpet (Vizzutti)
Festive Baroque (Damrow)
Multistyle Studies (Damrow)
Sound of the Trumpet (Damrow)

Zijn er boeken die er niet bijstaan die jullie wel absoluut aanraden, en zijn er boeken die erbij staan die er volgens jullie niet bij horen??


Ik zou als ik jou was Moments of Swing (Rik Elings) ook op je verlanglijstje zetten. Echt een geweldig boek (vind ik). Het is een boek met cd-begeleiding. Op de cd staat niet alleen de begeleiding maar ook nog het lied gespeeld door Allen Vizzutti

Naar mijn mening echt een must have :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 maart 2005 09:25 
Offline

Geregistreerd: 05 maart 2005 14:59
Berichten: 2593
bartjefrit schreef:
is Concert Studies van Philip Smith ook van De Haske? Volgens mij zie ik het niet in de catalogus?


Ik heb zelf ook de (gratis :oops: ) catalogus besteld bij de haske,
bij mij staat concert studies gewoon in de catalogus.....
maar ik weet niet of dat wel klopt, dat qua niveau rangschikken, want ik vind bolero iets makkelijker om te doen dan arabesque of quadrille...

maar dat zal gerust aan mij liggen :P

_________________
Met een Van Laar is niets te zwaar.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 maart 2005 12:06 
Offline

Geregistreerd: 03 feb 2003 10:20
Berichten: 429
Woonplaats: Gouda
Niveau is heel vaak sterk gerelateerd aan hoogte en in bolero komen hoge c's voor. Maar verder is ie niet echt vreselijk moeilijk, ben er nu mee bezig. Quadrille kan ik nog steeds niet echt goed.... al die voortekens....


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: De Haske uitgaves bijv. Damrow, Sparke, Veldkamp, Vizzut
BerichtGeplaatst: 22 feb 2012 10:52 
Offline

Geregistreerd: 24 jan 2012 10:21
Berichten: 3
Voor iedereen die niet weet wat De Haske is, hieronder een kort stukie.

Jan de Haan is de oprichter van De Haske Publications. Hij begon zijn uitgeverij in 1983 en is sindsdien uitgegroeid tot de grootste uitgeverij van bladmuziek in de hele wereld. Sinds 2008 maakt De Haske onderdeel uit van Hal Leonard.

Jan de Haan begon als componist en dirigent. In die tijd gaf hij uitsluitend zijn eigen werken uit. Al snel verbonden meer en meer componisten van over de hele wereld hun naam aan De Haske. Het bedrijf groeide zelfs zo snel, dat het nu bladmuziek exporteert naar meer dan 75 landen. Een groot succes dus!

Naast play-along uitgaven, kerstmuziek, religieuze muziek en klassieke uitgaven voor heel veel verschillende stijk- en blaasinsturmenten, beschikt De Haske ook over een van de bekendste sheetmusic catalogi ter wereld.

Zie hier meer info en sheetmusic van De Haske.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 54 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.