trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Ideeën voor culturele avond?
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 27 apr 2024 17:49

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Ideeën voor culturele avond?
BerichtGeplaatst: 04 jan 2009 22:26 
Offline

Geregistreerd: 06 mei 2008 16:26
Berichten: 10
Hoi,

Op school hebben we een culturele avond, waarbij iedereen zijn of haar culturele kunstje mag vertonen: dansen, zingen, muziek maken, gedicht voordragen, sport demonstreren, alles mag. Heb tot nu toe alle jaren meegeholpen achter de schermen, en heb tot nu toe ook elke keer geroepen dat ik het volgende jaar zou meedoen, maar das er nog altijd niet van gekomen :roll: Aangezien het dit jaar het laatste jaar is dat ik mee kán doen (zit in het examenjaar), wil ik toch die belofte eindelijk waarmaken :P

Als idee heb ik een orkestje te vormen met hoofdzakelijk trompetten (nog niet gevormd, niveaus zullen zeer verschillend zijn) en dan 2 of 3 nummertjes te toeteren. Als ideeën had ik zelf al nummers als Star Wars, Ballistic Brass en Pachelbels Canon. Dus echte trompetnummers of wat hoofdzakelijk door trompetten gespeeld kan worden, ik zoek een nummer dat gewoon lekker klinkt, een nummer dat rustig, mooi en/of indrukwekkend is en een echt uitpaknummer. Iemand ideeën?


Share on Facebook Share on Twitter Share on MySpace Share on Delicious
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ideeën voor culturele avond?
BerichtGeplaatst: 09 feb 2012 11:30 
Offline

Geregistreerd: 24 jan 2012 10:21
Berichten: 3
Hmm iets dat lekker klinkt en lekker uitpakt? Ik moet dan gelijk denken aan de tv-serie Glee! Vind een aantal nummers echt heel spontaan en vrolijk, misschien ook wel leuk voor zo'n culturele avond. Ook omdat de Glee muziek niet altijd van hetzelfde standaard soort Amerikaanse pop is, maar ook jazz en blues invloeden bevatten.

Nu weet ik niet of het ook gratis te verkrijgen is. Zelf koop ik mijn bladmuziek altijd (ben tegen piraterij!) en dat doe ik bij Bladmuziekplus.nl. Ze hebben daar ook Glee muziek voor de trompet. Bekijk ook even het inkijkexemplaar om te kijken of het niet al te moeilijk is voor beginnende trompetters. Zie hier: bladmuziek akkoorden


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 62 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.