trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Metropole Orkest ????
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 16 apr 2024 17:37

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Metropole Orkest ????
BerichtGeplaatst: 20 dec 2012 05:20 
Offline

Geregistreerd: 22 jan 2012 21:50
Berichten: 471
De bedrijfscultuur mag idd. wat veranderen, maar we moeten niet denken dat dit soort orkesten ooit helemaal vrij van subsidie kunnen zijn. Er zal altijd wat steun bij moeten komen.

_________________
"Riding with Fats Waller on the Super Chief
He said, music's real, the rest is seeming"
(Bill Withers in "Soul Shadows")


Laatst bijgewerkt door Luciën op 20 dec 2012 22:36, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Metropole Orkest ????
BerichtGeplaatst: 20 dec 2012 07:50 
Offline

Geregistreerd: 08 jun 2009 17:08
Berichten: 212
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Ik zat gisteren Pauw en Witteman te kijken waar onze nationale musicalster Joop van den Ende zo vreselijk dankbaar was.
Dat is toch die man met 1,7 miljard die de cultuur toch zo'n warm hart toedraagt maar wel buitenlandse (lees goedkopere) muzikanten in de orkestbak van zijn musical plaatst (dacht ik hier ooit te hebben gelezen)? Daar valt ook nog wel wat te halen door dit eens wat vaker in het nieuws te brengen. Als het tenminste waar is.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Metropole Orkest ????
BerichtGeplaatst: 20 dec 2012 14:23 
Offline

Geregistreerd: 01 jul 2004 22:18
Berichten: 1160
Woonplaats: De Zeeuwse kust
Dat verhaal heb ik ook wel eens gehoord. Misschien dat één van de beroepsgasten hier op kunnen reageren. De publieke omroepen zouden sowieso meer gebruik moeten maken van live-bands. Dat zou ook één van de voorwaarden kunnen zijn die de minister moet stellen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Metropole Orkest ????
BerichtGeplaatst: 20 dec 2012 19:58 
Offline

Geregistreerd: 13 aug 2008 20:33
Berichten: 2144
Woonplaats: Utrecht
marnix schreef:
Nou moet je niet stom gaan lopen bazelen. Mark Rutte die koos ervoor om met de pvv te regeren. Elke randmongool had hem kunnen melden dat dat een kostbare flater was. Dat heeft Nederland vreselijk veel gekost, maar helemaal niks opgeleverd. En daar heeft de PvdA niks aan kunnen doen, want ze hebben daar geen deel van uit mogen maken.


:lol: Ik ben helemaal geen fan van Rutte. Ben het roerend met je eens maar de PVV kan niks en Rutte is daardoor idd gecorrumpeerd. Het zijn een beetje scholierenkabinetjes. Verder zijn de PVV en de VVD op cultureel gebied in ieder geval totaal onbenullig. Het CDA blijft vaak buiten schot maar zij zijn wel medeverantwoordelijk voor een hoop ellende hier. In die zin vind ik wel dat de PvdA beter zou moeten weten en/of dat je er meer van zou mogen verwachten, dat is het eigenlijk wel.
Zelf stem ik SP.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.