trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Plan omroeporkesten
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 29 apr 2024 00:53

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 nov 2004 16:16 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 jul 2004 00:55
Berichten: 916
Woonplaats: hilversum
nou zo'n stelling zal ik zeker niet neerleggen want ik ben absoluut geen vvder. Men moet betaald worden naar wat er voor staat. Maar als je bijvoorbaat er al vanuit gaat dat zoiets niet zal lukken dan gebeurd er niets. Je kan ook denken hoeveel krijg ik alvast voor elkaar. En als er 1 schaap over de dam is volgen er meer. 8)

_________________
jammerhout, blaaesen en ssuichgen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 nov 2004 17:10 
Offline
Moderator

Geregistreerd: 20 maart 2002 12:00
Berichten: 5020
harpje schreef:
nou zo'n stelling zal ik zeker niet neerleggen want ik ben absoluut geen vvder. Men moet betaald worden naar wat er voor staat. Maar als je bijvoorbaat er al vanuit gaat dat zoiets niet zal lukken dan gebeurd er niets. Je kan ook denken hoeveel krijg ik alvast voor elkaar. En als er 1 schaap over de dam is volgen er meer. 8)


kijk maar naar het ASO, en trek je conclusies

_________________
http://marnixblogt.blogspot.com/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 nov 2004 13:41 
Offline

Geregistreerd: 15 maart 2004 17:56
Berichten: 183
Woonplaats: Voorhout
Als je altijd kijkt naar waar het fout gaat en dat als maatstaf neemt kom je nooit verder.
Ik heb nooit beweerd dat je 100% kunt binnenhalen met sponsoring maar als een deel van de begroting kan worden aangevuld met sponsoring en je kunt goede afspraken maken over de rol van de sponsor ( want niemand sponsort voor niets, men wil daar altijd iets voor terug) dan kan het een optie zijn om in ieder geval een aantal plaatsen te behouden.
Als je het niet probeert dan zul je het nooit weten. Als je roept dat het niet lukt voordat je het probeert laat het dan maar, dan zal het je nooit lukken. Positief proberen te behouden wat er valt te behouden levert volgens mij meer op dan alleen maar roepen dat het niet kan, dat het niet mag en dat je er ook niet over na wilt denken. Dan gaan anderen namelijk nadenken over jou en ben je altijd de regie kwijt. En dat betekend dat je niks anders rest dan te mopperen. Ik denk liever mee en probeer van daaruit dingen te bereiken, gewoon door met argumenten je invloed aan te wenden.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 nov 2004 22:54 
Offline

Geregistreerd: 16 sep 2004 15:32
Berichten: 94
Woonplaats: Stadskanaal
Er gaat een gerucht dat het Concertgebouw al werkt aan een aantal skyboxen. :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 nov 2004 12:48 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 06 okt 2004 21:50
Berichten: 106
Woonplaats: Haarlem
Een skybox is toch een ruimte om te kunnen ouwehoeren met je zakenrelaties ?
Lijkt me niet echt wenselijk tijdens een concert. :roll:

_________________
He he, zwaai eens terug !!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.