trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Youngblood Brass Band
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 28 maart 2024 11:02

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Youngblood Brass Band
BerichtGeplaatst: 21 maart 2012 11:58 
Offline

Geregistreerd: 13 aug 2008 20:33
Berichten: 2144
Woonplaats: Utrecht
Tege domheid valt inderdaad niet te vechten,


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Youngblood Brass Band
BerichtGeplaatst: 21 maart 2012 12:35 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 06 mei 2004 10:51
Berichten: 2185
Ik ga niet happen. Gewoon niet.
:lol:

_________________
Nieuwe link naar een niet zo nieuwe blog. Maar toch.
http://marnixblogt.blogspot.com/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Youngblood Brass Band
BerichtGeplaatst: 21 maart 2012 13:03 
Offline

Geregistreerd: 20 maart 2012 13:41
Berichten: 12
haha mag wel...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Youngblood Brass Band
BerichtGeplaatst: 21 maart 2012 13:34 
Offline

Geregistreerd: 13 aug 2008 20:33
Berichten: 2144
Woonplaats: Utrecht
De grap is: ik bedoelde niet Camel maar jou Colin.
Buitengewoon irritant om onbenullige opmerkingen te gaan maken zoals "vind ik ook leuk" bij stokoude posts. De argeloze lezer denkt: Mnozil in Dordrecht? Blijkt dat jaren geleden te zijn.
Aanvankelijk dacht ik dat je zo maar wat onzin had neergekalkt omdat je misschien 5 posts of zo nodig had om vd marketplace gebruik te mogen maken (sommige forums, bv Trumpetherald werken zo), maar uit je arrogante antwoord op Camel blijkt dat je ze nog serieus bedoeld had ook.
Daarmee onze tijd verspillend met bijdragen op facebook- en twiterniveau.
Aan de andere kant, trompet.nl heeft zich door mismanagement ontwikkeld tot een 2e rangs babbelkanaaltje, dus doe je best, je zult je er thuisvoelen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Youngblood Brass Band
BerichtGeplaatst: 21 maart 2012 13:47 
Offline

Geregistreerd: 20 maart 2012 13:41
Berichten: 12
delano schreef:
De grap is: ik bedoelde niet Camel maar jou Colin.
Buitengewoon irritant om onbenullige opmerkingen te gaan maken zoals "vind ik ook leuk" bij stokoude posts. De argeloze lezer denkt: Mnozil in Dordrecht? Blijkt dat jaren geleden te zijn.
Aanvankelijk dacht ik dat je zo maar wat onzin had neergekalkt omdat je misschien 5 posts of zo nodig had om vd marketplace gebruik te mogen maken (sommige forums, bv Trumpetherald werken zo), maar uit je arrogante antwoord op Camel blijkt dat je ze nog serieus bedoeld had ook.
Daarmee onze tijd verspillend met bijdragen op facebook- en twiterniveau.
Aan de andere kant, trompet.nl heeft zich door mismanagement ontwikkeld tot een 2e rangs babbelkanaaltje, dus doe je best, je zult je er thuisvoelen.


Als je goed gelezen had, zag je dus dat ik alleen vertelde er geweest te zijn! en duidelijk vermelde dat dit vorig jaar was. de argeloze lezer had dan dus helemaal niets raars gedacht.

je mening over dit forum "2e rangs...." zal ongetwijfeld kloppen.. het grappige is dat jij daar commentaar op levert.. en zelf wel ZEER actief bent op dit forum.
zelf ben je dus nog het kansloost van allemaal.
lijkt me namelijk sterk dat al je 830 posts van serieuze aard zijn.
je zal ongetwijfeld veel andere hebben lopen afkaffen.
wat dus ook één van de redenen is dat dit forum niet geheel 1e rangs zal zijn.
omdat de serieus discusierende mensen met een mening afgekaft worden door mensen zoals jou ;)
en dan ga je mijn opmerking vervolgens arrogant noemen.. terwijl jij mede mijn opmerking veroorzaakt.
uit dit alles blijkt wel dat je communicatievermogen / fatsoen van een laag niveau is.
waarop jij zult zeggen, het jouwe dan ook.. als je er op in gaat.
zal vast kloppen. maar ik laat me niet in de zeik zetten vandaar dat ik er op reageer.

En als jullie rellen veel te leuk vinden.. leer er dan ook tegen te kunnen als een ander het terug doet ;)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Youngblood Brass Band
BerichtGeplaatst: 21 maart 2012 13:56 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 06 mei 2004 10:51
Berichten: 2185
Jullie?

IK vind rellen leuk. Maar wel vakgerelateerd. Dus met trompet.
Niets mooiers dan allemaal onzin neer te sabelen. Want, van trompet heb ik wel enig verstand. Heb dat namelijk in een grijs verleden gestudeerd.

Delano maakte alleen maar duidelijk dat het een beetje nonsens is om alleen maar oude topics omhoog te halen.

Op een fatsoenlijk gemodereerd forum zou dat ook minder wenselijk zijn dan hier. Hier valt het op, want heel veel anders toevoegen dan oude topics omhoog halen doe je niet. Prima. Het viel me op, en ik maakte er een opmerking over.

Geen reden om meteen in paniek te raken. Echt niet.

_________________
Nieuwe link naar een niet zo nieuwe blog. Maar toch.
http://marnixblogt.blogspot.com/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Youngblood Brass Band
BerichtGeplaatst: 21 maart 2012 17:52 
Offline

Geregistreerd: 13 aug 2008 20:33
Berichten: 2144
Woonplaats: Utrecht
Ach god,
in beginsel is iedereen welkom op alle fora dus Colin, maak je niet zo druk.
Aan de andere kant ben je helemaal nieuw en je begint gelijk te krijsen zonder enig besef tegen wie je het hebt en waarover het gaat.
Mijn advies: kijk eens rond en beoordeel dan wie wat te zeggen heeft en wie niet.
Gelijk beginnen met knokken is tamelijk overstandig.
Camel en ik zijn misschien niet de liefsten hier maar beiden zijn serieus. Dit forum bestaat al enige tijd en daarom hebben sommigen veel berichten.
Ik zou eerst maar eens kijken waar die allemaal over gaan voordat je meteen je oordeel klaar hebt.
Zelf ben ik nu (ben sinds een week terug van 4 mnd Azie) meer actief op de Amerikaanse site Trumpetherald, je kunt me daar onder dezelfde naam vinden.
Ik hoop oprecht dat je je bezint en interessante bijdragen gaat leveren en Camel heeft gelijk: NOOIT in paniek raken.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Youngblood Brass Band
BerichtGeplaatst: 21 maart 2012 19:13 
Offline

Geregistreerd: 20 maart 2012 13:41
Berichten: 12
Ik bijt alleen van me af om me niet onder te laten sneeuwen ;)
En als ervaren forum gebruiker weet je dan toch wel dat dit dollen is en niet serieus ruzie maken
;)


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.