trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Marinierskapel
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 27 apr 2024 14:20

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 jan 2006 18:31 
Offline

Geregistreerd: 22 jan 2006 21:54
Berichten: 496
Woonplaats: Kerkrade
The Joker schreef:
Kerkradenaar1988 schreef:
Verklaar je nader... Wat bedoel je precies en welke cd's? Ik zelf vind Marines Unlimited een mindere cd. Volgens mij is die niet eens officieel uitgegeven. Met o.a. The Wiz en George Gershwin.


Juist, die bedoel ik.... Die vind ik heel slecht. Er wordt niet zo zeer slecht op gespeeld maar degene die achter de knoppen heeft gezeten heeft in mijn ogen niet een bijzonder goeie job gedaan. Er staan trouwens wel leuke stukken op. Okee, het is dus 1 mindere cd :P (en ik houd niet zo van hun cd's met marsmuziek)


Haha ja dat klopt inderdaad, al houd ik ook niet zo van de stukken die erop staan (vreselijk, dat stuk met die fluiten :P) Met de marsmuziek juist weer wel. Wat bedoel je eigenlijk met het terugdraaien van Van der Poel waar dat niet moet?

_________________
They call it a wind instrument for a reason!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 jan 2006 18:37 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 02 apr 2002 20:54
Berichten: 1203
Woonplaats: Enschede
Heel vaak hoor je op de cd dat vd Poel is teruggedraaid in volume. Als ik daar naar luister stoor ik me daar enorm aan... Bijvoorbeeld in The Wizz, bij 3:29. Daar hoor je gewoon dat ie enorm is teruggedraaid....

_________________
========> PLAY ANYWAY <========


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 jan 2006 18:40 
Offline

Geregistreerd: 22 jan 2006 21:54
Berichten: 496
Woonplaats: Kerkrade
The Joker schreef:
Heel vaak hoor je op de cd dat vd Poel is teruggedraaid in volume. Als ik daar naar luister stoor ik me daar enorm aan... Bijvoorbeeld in The Wizz, bij 3:29. Daar hoor je gewoon dat ie enorm is teruggedraaid....


Heb ff geluisterd :P Klopt inderdaad, bij die octaafsprong. Tja dat is inderdaad de minste cd. Mijn favorieten zijn Masters of Show en Classical Marines.

_________________
They call it a wind instrument for a reason!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 jan 2006 19:07 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 03 okt 2005 08:52
Berichten: 2388
Woonplaats: Hoek van Holland
Ik luister ook nog steeds graag naar het wat oudere "Marines in the mood", vooral vanwege "Opus for trompet" fantastisch gespeeld door Frank van der Poel

_________________
http://www.meteohoekvanholland.nl/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 jan 2006 23:28 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 09 mei 2005 17:22
Berichten: 45
opus for trompet inderdaad subliem uitgevoerd, koperkwintet van de marinierskapel hebben we ook een keer bij onze harmonie te gast gehad tijdens concert, ze gaven echt een geweldige show weg!! petje af!!

_________________
Bach Stradiavarius 37 ML
Jupiter Schuiftrompet 314L


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: kerkradenaar
BerichtGeplaatst: 08 jun 2006 20:16 
Offline

Geregistreerd: 02 feb 2006 16:42
Berichten: 26
Woonplaats: Hellevoetsluis/ zuid holland
de Marinierskapel vind ik wel mooie muziek,
maar niet om constant achter elkaar tehoren bv cd of zo.
het orkest des te meer. ik zelf ben er zelf een vriend der marinierskapel een soort donateur
dus,en ga er 1 juli er zelf heen. dan is er een opendag in de van de van Gentkazene in Rotterdam ivm 60jaar bestaan dit jaar, alleen voor de leden helaas . En geven deze dag veel van hun prijs een consert en een defile al daar, een dag om te zoenen dus . zeg maar zo het is net waar van hou joh . en dat is persoonlijk .ik ben zelf lid geworden omdat zelf van mariniers les heb gehad jacco groenedijk. en oude marinierskapel lid heer Wassenaar dwarsfluittist Jacco groenendijk is helaas vorig jaar gestopt, deze is naar het Radio philharmonisch orkerstgegaan door een wedstrijd tewinnen bij hun. en nunog beter blazer geworden. zo zie je maar het is net waar je van houd groetjes van ac trompetster

_________________
Bij muziekvereninging T.O.G.I.D.O te Hekelingen,alle muziek instrumenten zijn welkom ook fluiten en klarinetten.een Zeer gezellige vereninging
Ik Speeld Bugel Coutrios Paris 153 R mondstuk DW 2BFL
en Getzen Eterna 2 trompet mondstuk YAMAHA 14B14 GP


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 okt 2006 21:36 
Offline

Geregistreerd: 06 okt 2006 21:27
Berichten: 2
Wie heeft Opus for trumpet van de cd Swinging Marines voor mij,

of een andere opname van Frank van der Poel waarin die dat nummer speelt.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 okt 2006 21:39 
Offline

Geregistreerd: 05 maart 2005 14:59
Berichten: 2593
Je hoeft het maar 1 keertje te plaatsen, het word wel gelezen, en je hebt al een opname binnen.

_________________
Met een Van Laar is niets te zwaar.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 30 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.