trompet.nl > forum > Toon onderwerp - brassband de hoekpunten??
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 27 apr 2024 17:18

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 278 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 jan 2007 09:31 
Offline

Geregistreerd: 26 nov 2003 10:45
Berichten: 245
Woonplaats: Paraguay
ach, wat is heel lang......
begin januari nog, ik vind dat wel meevallen

De quote was van anderhalf jaar geleden, je moet wel haast het geheugen van een olifant hebben


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 apr 2007 23:47 
Offline

Geregistreerd: 28 aug 2006 13:55
Berichten: 54
Woonplaats: Utrecht
Beste BBdHP-volgers en -leden,

Zoals jullie misschien al in de wandelgangen of via internet/ email hebben vernomen, wordt er momenteel door het bestuur en commissies van BBdHP hard gewerkt om BBdHP klaar te stomen voor de toekomst. Het is de bedoeling dat binnen afzienbare tijd duidelijk wordt welke koers BBdHP gaat varen en hoe dat binnen de band gestroomlijnd gaat worden. Een interessant proces, dat het mijns insziens waard is om (binnen bepaalde grenzen) gedeeld te worden met de rest van brass-minded Nederland en Belgie.

Het gaat om een aantal fundamentele vragen als bijvoorbeeld:

- Welke missie zou BBdHP moeten hebben in zijn bestaan, of: Wat zou BBdHP kunnen of moeten betekenen voor de brassband- en (andere) muziekwereld en vice versa?

-Wat kan, of zou BBdHP moeten onderscheiden van 'gewone' brassbands en hoe kun je daar vorm aan geven?

Mijn mening over dit soort zaken is in beperkte kring bekend en deze breng ik ook graag naar buiten, maar ik ben ook erg benieuwd naar meningen en suggesties van mensen buiten het BBdHP-bestuur en vooral ook buiten BBdHP.

Uiteraard een loffelijk streven in een wereldje (het brassband- en/of blaasmuziekwereldje) dat over het algemeen niet bekend staat om zijn visie, ruimdenkendheid, artistieke dan wel maatschappelijke ambities, vooruitziende blik, professionaliteit enzovoort (enkele uitzonderingen daargelaten...), maar als BBdHP proberen wij om te beginnen via internet in dit verband het een en ander open te breken...

Tot slot wens ik iedereen veel creativiteit, enthousiasme, focus en wijsheid toe.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 jul 2007 14:40 
Offline

Geregistreerd: 22 maart 2005 21:44
Berichten: 54
Woonplaats: rijnsburg
Beste mensen die brassband de hoekpunten een warm hart toedragen: er komt weer een concert aan.

13 september, 20.15 uur in de hooglandse kerk in leiden. toegang bedraagt 8 euro.

programma zal bestaan uit o.a:

Resurgam - E. Ball
Midwest March - J.J. Richards
Finale from organ symfonie no.3 - C. Saint Seans
Trauermarsch uit Gotterdämmerung - R. Wagner
A Moorside Suite - G. Holst


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 aug 2007 08:51 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 12 apr 2003 15:57
Berichten: 297
Woonplaats: Den Haag
Op donderdag 13 september zal Brassband de Hoekpunten een concert geven in de Hooglandse Kerk in Leiden.
Het concert valt in de concertserie Zomeravondconcerten georganiseerd door de stichting Cathedral Organ Leiden. Samen met Theo Visser, organist van de Hooglandse Kerk Leiden, wordt een uitgebreid programma ten gehore gebracht. Onder het thema "Organ & Brass" zal de avond gevuld worden.

Het programma van Brassband de Hoekpunten is als volgt:

Prelude Holberg Suite - Edvard Grieg
Moorside Suite - Gustav Holst
Mercury - Jan van der Roost
Resurgam - Eric Ball
Trauermarsch aus Götterdämmerung - Richard Wagner
Procession to the Minster - Richard Wagner
Crimond - arr. Oldenstijl
Suite Gothique - LeonBoelmann

Dirigenten: Erik van der Kolk en Anno Appelo

De Zomeravondconcerten vinden plaats in de Hooglandse Kerk aan de Middelweg 2 in Leiden en beginnen om 20.15 uur. De toegang bedraagt € 8,-. Kinderen tot en met 12 jaar gratis. In de pauze is koffie en thee verkrijgbaar; na afloop kan met een drankje en een hapje nagepraat worden met de uitvoerenden en het bestuur van Stichting Cathedral Organ Leiden.

www.cathedralorgan.nl
www.brassbanddehoekpunten.tk

_________________
Break the barriers of the trumpet!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 aug 2007 20:52 
Offline

Geregistreerd: 27 jul 2005 21:06
Berichten: 105
Gaaf, ik ga wel luisteren :o

_________________
Een onderschrift is maar voor de sociaal minder capabelen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 aug 2007 21:32 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 03 okt 2005 08:52
Berichten: 2388
Woonplaats: Hoek van Holland
PieterBastrombone schreef:
Gaaf, ik ga wel luisteren :o

Pieter, als je er toch bent mag je vast wel even meespelen 8)

_________________
http://www.meteohoekvanholland.nl/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 sep 2007 09:25 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 12 apr 2003 15:57
Berichten: 297
Woonplaats: Den Haag
diederik schreef:
PieterBastrombone schreef:
Gaaf, ik ga wel luisteren :o

Pieter, als je er toch bent mag je vast wel even meespelen 8)


dat k an zeker geregeld worden :lol:

_________________
Break the barriers of the trumpet!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 sep 2007 11:22 
Offline

Geregistreerd: 28 aug 2006 13:55
Berichten: 54
Woonplaats: Utrecht
Beste mensen,

Het afgelopen concert van BBdHP in de Hooglandse Kerk was een absoluut succes. Het Leidse publiek heeft ons in de armen gesloten en ons nog meer energie gegeven om dit succes uit te bouwen. Daar wordt in ieder geval met veel toewijding en met veel creativiteit aan gewerkt. Verder kan ik alvast vermelden dat er via het informele circuit een aantal aanvragen voor nog meer concerten lopen, dus de olievlek BBdHP is hard bezig zich te verspreiden, misschien ook wel bij JOU in de buurt. We mogen nu met zijn allen concluderen dat BBdHP echt bestaansrecht heeft, want we hebben nu ons cruciale tweede concert gegeven.

Vanaf deze plaats bedankt aan iedereen die mee heeft geholpen om dit concert tot stand te brengen!. Het wachten is nu op opnamen van het afgelopen concert (ik heb via-via gehoord dat die zijn gemaakt). Die zullen dan wel gaan circuleren binnen het blaasmuziekwereldje. We wachten in ieder geval met spanning af...


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 278 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.