trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Dweilorkestjes enzo.. wat vinden jullie hier nou van?
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 29 maart 2024 00:06

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 nov 2008 18:16 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 21 jun 2006 14:53
Berichten: 1070
Bij de eerste "repetitie" die ik daar meemaakte stond ik toch wel beetje raar te kijken :lol:
Ik was zo druk met mijn stembuis (uit, in, uit, nog meer uit, toch maar weer in...). Moet nog beetje wennen aan het idee dat het geheel niet zuiver hoeft te zijn :lol: .

Je ontwikkeld inderdaad vrijwel niets (alleen het hard-en-hoog-gehalte), maar het is wel gezellig 8)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 dec 2008 17:34 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 22 okt 2007 11:54
Berichten: 81
Woonplaats: De Zilk
Haha,

Dat is natuurlijk aan jezelf, ik heb gewoon een stemapparaat gekocht en stem tegenwoordig voor een optreden iedereen even. Kan je vertellen dat dat zoveel scheelt, vooral in de trompettisten!

Overigens zijn er echt wel dweilbandjes die een behoorlijk stukje muziek neer kunnen zetten. Bijvoorbeeld de Soulstampers, roodneuzen en contactpuntjes. Daarentegen bestaan de meeste dweilbandjes uit amateurs die begonnen zijn bij een fanfare en geen of weinig les hebben gehad.

En ik ben het er zeker eens dat dweilbandjes echt de juiste arrangeur moeten vinden. Ik heb persoonlijk goede ervaringen met Karel van Kampen en Iwan Wiering, sinds kort bestel ik alle nieuwe nummers voor ons bandje.

2 jaar geleden speelden we zo: http://nl.youtube.com/watch?v=d28yys90Iuc

en imiddels zijn we alweer een heel eind vooruit gegaan!

_________________
Zeus Olympus Copper Bell
Yamaha 4335G customized (raw brass)
Benge 90B


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.