trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Met spoed trompettisten en bugelisten gezocht!
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 27 apr 2024 17:45

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Met spoed trompettisten en bugelisten gezocht!
BerichtGeplaatst: 02 okt 2007 07:49 
Offline

Geregistreerd: 21 maart 2002 13:52
Berichten: 11
Woonplaats: Maasbommel
Ensemble Original Winds speelt in een enkelvoudige fanfare bezetting eigentijdse werken van Nederlandse componisten:
- Grenzeloos van B. v. Beurden
- Insomnia van Jacob ter Veldhuis
- Gij en ik van Gerard van Maasakkers
- Eternal Source of Light Devine van G.F. Handel
- Een compositie voor blaasorkest met een Turkse Sas-muzikant
Bezetting: sopraansax, altsax, tenorsax, baritonsax, bugel, hoorn, trompet, bastrombone, trombone, tenor tuba, es bas, bes bas, pauk en percussie. De directie is in handen van Carlo Balemans (Breda), sopraan Conny de Jong (Breda). Carlo loopt al weken te watertanden....;-) Hij belooft dat het een fantastisch programma gaat worden. Een productie met weer volop cross-overs.
Data uitvoering:
- zondag 11 november 15.00 uur in de Grott te Breda
- zondag 11 november om 20.00 uur in St. Oedenrode

Op bijna alle instrumenten kunnen we nog muzikanten plaatsen. Inschrijven kan via marcel@originalwinds.nl.

De repetities zijn op:
07/10 van 10.00-17.00 (inclusief lunch)
21/10 van 10.00-17.00 (inclusief lunch)
02-11 van 19.00-23.00
09-11 van 19.00-23.00
maar de praktijk leert dat we vaak veel eerder klaar zijn. Een repetitie niet kunnen is errug jammer maar niet onoverkomelijk. De repetities vinden plaats in de accommodatie van Original Winds aan de Teteringsedijk 53 in Breda.

Mocht je niet kunnen maar wel iemand kennen? Mocht je wel kunnen en iemand willen meenemen? Stuur dit bericht dan door!


Share on Facebook Share on Twitter Share on MySpace Share on Delicious
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 okt 2007 11:41 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 18 dec 2002 12:45
Berichten: 651
Woonplaats: Nuenen
Ik kan jullie aanraden om mee te doen. Altijd heel gezellig en interessant. In de afgelopen jaren heb ik een aantal zeer mooie projecten meegedaan w.o. vorig jaar de uitvoering van het Requiem van Hidas door een mini-harmonie van ongeveer 40 muzikanten en een concertkoor van meer dan 150 zangers en eerder een project rond de muziek van Daan Manneke waarbij we in enkelvoudige fanfare-bezetting speelden (24 man/vrouw!).

Volgens mij zijn er in het komende project nog twee bugelisten en één trompettist nodig (dat lijkt weinig, maar betekent dat in feite er nog maar één bugelist gevonden is, rara wie zou dat zijn :wink: ). Door de korte voorbereidingstijd is een zeker muzikaal niveau wel noodzakelijk, maar laat je daar vooral in eerste instantie niet door afschrikken!

Als je verdere info wil moet je Marcel maar even mailen (adres staat in bovenstaande post) of mij een pb'tje sturen.

Groet,

Arie

_________________
Let's make some noise!!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 okt 2007 12:23 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 29 sep 2006 09:17
Berichten: 541
Woonplaats: Nieuwegein
Ik zou het supertof vinden om een keer aan zoiets mee te werken, moet het dan wel eerder van te voren weten, ik had gekeken maar kon er geen vrij mer voor krijgen op mn werk...


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.