trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Iets heel anders
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 28 maart 2024 22:47

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Iets heel anders
BerichtGeplaatst: 25 jan 2014 18:20 
Offline
Moderator

Geregistreerd: 20 maart 2002 12:00
Berichten: 5018
In overleg met Diederik heb ik besloten toch maar de gok te wagen en hier een beetje reclame te maken voor mezelf.
Dit is een kopie van mijn laatste blog.

Onze huwelijksreis is zojuist een feit geworden! Hoera!

We gaan meedoen aan een barrelrace. Typisch wat voor ons.
De auto hebben we met een beetje geluk volgende week al. Het wordt een Nissan 100NX, die aan alle vereisten voldoet voor deze 'race'. Nog een beetje leuk aankleden, en gaan met die banaan.

Een hele poos geleden schreef ik iets over het doneren aan goede doelen, over mijn aversie tegen grote directeuren van die stichtingen, over geld dat naar het buitenland gaat, terwijl er in Nederland nog zoveel te doen is.

Tijd om de daad bij het woord te voegen: we maken er gewoon een sponsorrace van.
Het doel: het Geerlingshospice in Valkenburg.
De laatste maanden van haar leven heeft mijn moeder in dit hospice gelegen. Geweldig verzorgd, vertroeteld, getroost en verpleegd.
Een hospice draait op een heel kleine kern van beroepskrachten, en een club vrijwilligers. En op giften. Giften die noodzakelijk zijn om gasten en patienten te kunnen verzorgen. Om ze een menswaardig einde te kunnen geven.

Onze wens is om zoveel mogelijk geld in te zamelen, zodat dit hospice in staat blijft om hun fantastische werk voort te kunnen zetten.

En daar komen jullie, vrienden, lezers, familie van, bij kijken.

Willen jullie ons sponsoren?
Dit kan bijvoorbeeld door per gereden kilometer te sponsoren, of per dag, of gewoon een geldbedrag.
Van het geld dat jullie doneren of sponsoren, gaat 100% naar het hospice. Wij beloven dat er geen cent blijft hangen aan onze strijkstok. Dit doen wij door alle sponsoren al dan niet gecensureerd een ereplaats te geven hier in deze blog, zodat 100% inzichtelijk is welk bedrag er uiteindelijk naar het Geerlingshospice wordt overgemaakt.

Niet geheel onbelangrijk: De data
De race start 13 augustus en eindigt 16 augustus.
We rijden ongeveer 2000 kilometer enkele reis.

Ik heb heel erg het gevoel dat in de race om geld voor kanker, het hospice een ondergeschoven kindje is. Het is uiteraard heel belangrijk dat onderzoek gedaan blijft worden. Maar we moeten niet vergeten dat er in het hier en nu nog steeds mensen niet geholpen kunnen worden. En die mensen hebben ook recht op een menswaardig einde en onze steun.

Helpen jullie mee?

Uiteraard houden we jullie met (foto)reportages op de hoogte!

Wil je sponsoren of doneren?
Mail me dan met je naam, de manier waarop je wil sponsoren, en in welke mate je anoniem wil blijven.

Onze dank is groot!

_________________
http://marnixblogt.blogspot.com/


Share on Facebook Share on Twitter Share on MySpace Share on Delicious
Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  


MusicPrint.nl
Schagerl BeNeLux
MusicPrint.nl

Copyright © 2002-2011 Trompet.nl, Alle Rechten Voorbehouden.