| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Gonzo

|
Geplaatst: 02 mei 2010 16:06 Onderwerp: |
|
|
Ik heb m dit jaar weer aan Jan Drost gedelegeerd  _________________ Luck is my middle name. Mind you, my first name is Bad.
--Rincewind, "Interesting Times"
KESFO Nieuw Leven, Vianen
heeft ook hyves! |
|
| Naar boven |
|
 |
MarkGD
|
Geplaatst: 02 mei 2010 16:46 Onderwerp: |
|
|
| pommenepet schreef: | | Wie gaat dit jaar nog de last post of taptoe blazen op 4 mei? |
's Ochtends vroeg in Rotterdam Zuid dit jaar... _________________ "There is no such thing as a wrong note. Just poor choices...." |
|
| Naar boven |
|
 |
Ruli

|
Geplaatst: 02 mei 2010 17:33 Onderwerp: |
|
|
Mijn Signaal Taptoe staat weer aangekondigd als Last Post ...ik laat ze in die waan
@ Badhoevedorp _________________ www.KLMorkest.nl
www.KLMpartyband.com |
|
| Naar boven |
|
 |
diederik

Geregistreerd op: 3-10-2005 Berichten: 1734 Woonplaats: Het westen des lands
|
|
| Naar boven |
|
 |
Pet-trompet
|
|
| Naar boven |
|
 |
martijn85
|
Geplaatst: 05 mei 2010 17:06 Onderwerp: |
|
|
Gisteren ook het signaal mogen spelen (ja ik vind het een eer) bij het gemeentehuis te Aalsmeer. Zenuwachtig van te voren, na de eerste 3 noten nergens last meer van en heerlijk gespeeld.
Alleen jammer van de brommer kneusjes die de begrippen vrijheid en wederzijds respect niet begrijpen. Dus in plaats van 2 minuten stilte 2 minuten brommer kneusjes die zo dicht mogenlijk bij het gemeentehuis probeerden te komen.
Ver beneden alle peil  |
|
| Naar boven |
|
 |
Geer

|
Geplaatst: 10 mei 2010 11:45 Onderwerp: |
|
|
was afgelopen week op tournee in hongarije en we zaten op 4 mei aan het balatonmeer
er was door de organisatie om 8 uur een feestavond gepland
dus we hebben als sectie maar besloten om 1 voor 8 eerst met zn 3en (waaronder ook mightybrass) het taptoesignaal te blazen, met daarna 2 minuten stilte en het wilhelmus samen met de 3 trombones en bas...
als je het in het buitenland doet heeft t toch wat extra intentie vind ik, en zelfs de hongaren die langsliepen waren overdonderd door de stilte... |
|
| Naar boven |
|
 |
kruithof.1
|
Geplaatst: 21 jul 2010 19:53 Onderwerp: taptoe-signaal |
|
|
Beste Frans ,
Ik ben meer dan 25 jaar vaste taptoesignaal blazer geweest bij Chr. Muziekband & showband Juliana uit Amersfoort, zit nu op het senioren orkest: Willem 3.
Ik heb ontelbare keren het signaal gespeeld, echter ik speelde het signaal van de Cavalerie (lees (Bereden Wapens) dat is net even anders, waarom...? mijn voorganger gebruikte dat ook want die had bij de cavalerie gediend. Dit signaal staat in 1 mol blaast lekker makkelijk weg ik hem hem zelfs op You Tube gezet, luister maar eens, hoor je reaktie wel....Ben erg benieuwd
Groet,
Pim Kruithof/Amersfoort
you tube: (zoek): Pim Kruithof/ taptoe signaal bereden wapens |
|
| Naar boven |
|
 |
|