| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Kees de Leeuw

|
Geplaatst: 28 jun 2010 10:43 Onderwerp: Martin Magna uit 1965 |
|
|
Te koop mijn Martin Magna uit 1964/1965. Van deze trompet zouden er 48 gebouwd zijn. Dit exemplaar is een aantal jaren geleden gereviseerd door Hub van Laar, voorzien van een nieuwe inloopbuis en verzilverd. Deze trompet is in zeer goede staat;
Heeft een vette klank en een prima projectie (iemand beweerde dat je er op een afstand van 30 meter een scheiding in het haar kunt creeeren);
Het serie nummer is 704887, de boring is L ; Zie ook:
http://www.dallasmusic.org/gearhead/Martin%20Committee.html
Voor verdere informatie : 0655 82 21 74
Kees de Leeuw _________________ zondr lelijk bestaat geen mooi |
|
| Naar boven |
|
 |
Roel

|
|
| Naar boven |
|
 |
Kees de Leeuw

|
Geplaatst: 28 jun 2010 14:35 Onderwerp: |
|
|
Ik bedoel daarmee de buis vanaf het mondstuk naar de stembuis......... _________________ zondr lelijk bestaat geen mooi |
|
| Naar boven |
|
 |
MartijnZijlmans
|
Geplaatst: 30 jul 2010 00:05 Onderwerp: |
|
|
leadpipe?
maar, klinkt als een mooie toeter, collector's item. waarom verkoop je em? _________________ NJFO |
|
| Naar boven |
|
 |
Kees de Leeuw

|
Geplaatst: 30 jul 2010 11:04 Onderwerp: |
|
|
Tis inderdaad een mooie toeter !; De reden is dat het einde van mijn trompetcarriere nadert (bijna 65 jr) ik krijg steeds meer moeite met de techniek (veel oefenen met vaak niet voldoende resultaat). Mede daarom besteed ik nu wat meer aandacht aan een andere hobby, fotografie. En dat vergt ook nogal wat investeringen, dus het kapitaal in trompetten wordt deels omgezet in kapitaal in lenzen. _________________ zondr lelijk bestaat geen mooi |
|
| Naar boven |
|
 |
|