Het grapje kostte me E70,-. Ze hebben de leadpipe weer rechtgebogen en voor zover ik kon zien de eerste bochtige pijp (is daar een naam voor?) met condens-uitllaatklepje vervangen. Nu speelt hij weer normaal.
Hij is echter nog wel een keertje extra teruggeweest omdat ze 1 las vergeten waren. Hierdoor zat de leadpipe zo goed als los; leek me geen veilig idee ...
Geregistreerd: 13 aug 2003 13:19 Berichten: 173 Woonplaats: Nijmegen
Alles is wel weer opgelost.
De reperateur is het vaste herstelpunt van de fanfare. De man die het doet schijnt echter bijzonder ziek te zijn en daardoor niet geheel nauwkeurig meer ... Niet heel erg praktisch als je het mij vraagt; maar och: ik kan weer spelen.
Geregistreerd: 26 mei 2003 15:32 Berichten: 249 Woonplaats: Bilthoven
En? nog blijvende schade; merk je verschil tussen voor het ongeluk en nu?
Ik heb eens mijn bach strad laten vallen. Beker krom, uitgedeukt, gericht,
maar nooit meer zo geworden als ie geweest is. Nu dus een B5 bij Hub van Laar op bestelling
Geregistreerd: 13 aug 2003 13:19 Berichten: 173 Woonplaats: Nijmegen
ik merk gelukkig geen verschil tusen voor en na. de leadpipe is wel een klein beetje (1 mm oid) gebogen, maar heeft geen noemenswaardig verschil op klank en/of speelwijze.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen