trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Ongeluk met de fiets, drie tanden eruit, en nu?
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 17 apr 2026 19:59

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 aug 2007 21:43 

:) daar was ik al mee bezig. Er zal idd wel niets anders op zitten dan langzaam al die 'leuke' oefeningen opbouwen. Maar het komt uiteindelijk vast wel weer goed..nu maar hopen dat 'uiteindelijk' binnen nu en 11 dagen is :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 aug 2007 09:56 

...

Laatst bijgewerkt door richaar-cdl op 03 nov 2007 11:33, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 aug 2007 09:58 

oef...zoiets heb ik dan gelukkig nog nooit gehad...nouja, niet dat mijn tanden er toen uit gingen iig. Mijn tanden zitten er nu nog allemaal in, ze zitten ook weer vast..nu dus maar wennen aan hoe ze staan, gaat denk ik wel ff duren...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 aug 2007 20:24 

Het gaat nu alweer stukken beter :D . Het klinkt weer als trompet, de hoogte komt ook langzaam maar zeker weer terug. Ik denk dat ik morgenavond met de repetitie nog een flinke dosis training krijg :lol: ...2 uurtjes spelen...dinsdagavond nog zo'n repetitie, hopelijk klinkt het dan beter :wink: . Woensdag en donderdag concert, ik denk dat het wel goed gaat komen :D .

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 aug 2007 21:32 

ik heb het echt op het gevoel gedaan. Natuurlijk wel rustig aan, maar echt niet twee maanden lange noten. Moet er niet aan denken. En steeds stapje voor stapje

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 dec 2007 13:31 

richaar-cdl schreef:
ik heb het echt op het gevoel gedaan. Natuurlijk wel rustig aan, maar echt niet twee maanden lange noten. Moet er niet aan denken. En steeds stapje voor stapje

Inmddels ben ik als het goed is bijna klaar met mijn hele implantaat gebeuren. Implantaat zit in mijn voorgebit, is vastgegroeid, en nu zit de tijdelijke kroon er op vast. De tand zit in ieder geval aardig vast, maar de vorm is nog niet zoals het straks wordt. Ik ben benieuwd. Ik heb nu bijna een half jaar niet echt gespeeld..... Dat wordt flink opnieuw opbouwen.

Tevens heb ik het idee dat mijn andere voortand redelijk los staat. Ik hoop dat het niet erger wordt als ik weer ga spelen, het zal wel te maken hebben met de nieuwe verdeling in mijn mond :)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur